رئیس کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از عملکرد صداوسیما در پوشش کامل مسابقات جام جهانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۹۶۴۰۱

رئیس فراکسیون ورزش مجلس ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد رسانه ملی در پخش مسابقات جام جهانی، از پوشش کامل این مسابقات قدردانی کرد.

مقداد نجف‌نژاد در این باره به روابط عمومی رسانه ملی گفت: عملکرد رسانه ملی در پخش مسابقات فوتبال جام جهانی خوب و مثبت بود، بویژه آن‌که پخش این مسابقات و تحلیل‌ها و حاشیه‌های آن برای جوانان که بیشتر به دنبال آن بودند، اطلاعات مثبتی به همراه داشت.

نجف‌نژاد تصریح کرد: حضور کارشناسان و گزارشگران حرفه‌ای در برنامه‌های ورزشی در این روزها باعث جذابیت بیشتر بازی‌ها شد و مردم رضایت زیادی از کار صدا و سیما در این خصوص داشتند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که بسیاری از کشورها فقط حق پخش چهار مسابقه تیم ملی خود را خریداری کرده بودند، رسانه ملی تمامی بازی‌های فوتبال را به طور کامل پوشش داد و این جای تشکر دارد.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از زحمات این سازمان در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل قدردانی کرد.

به گزارش مهر، علی کفاشیان در نامه‌ای به ضرغامی اعلام کرد با توجه به حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و نشست مشترکی که پیش از این رویداد مهم و بین‌المللی مبنی بر حمایت سازمان صداوسیما به عنوان یار دوازدهم از تیم ملی با جنابعالی برگزار شد، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برخود لازم می‌داند که از حمایت‌ها، زحمات و تلاش‌های جنابعالی و تمامی دست‌اندرکاران رسانه ملی در زمان برگزاری اردوهای تدارکاتی و همچنین پخش مستقیم دیدارهای دوستانه و در نهایت پوشش خوب مسابقات تیم ملی و انعکاس اخبار آن در این مسابقات مهم، قدردانی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها