عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه آغاز شد

برای نخستین بار از زمان آغاز عملیات "صخره سخت" نیروهای زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه مستقر شدند و نظامیان صهیونیست به ساکنان شمال غزه دستور دادند تا منازلشان را تخلیه کنند.
کد خبر: ۶۹۵۴۵۰
عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ارتش اسرائیل به بهانه‌ی انهدام سایت‌های پرتاب موشک حملات زمینی به غزه را آغاز کرده و دستور تخلیه را صادر کرده است.

پیش از این، کماندوهای دریایی ارتش صهیونیستی که قصد نفوذ به ساحل منطقه السودانیه در شمال غربی غزه را داشتند، در کمین نیروهای ویژه قسام گرفتار شدند. نیروهای ویژه گردان‌های شهید عزالدین قسام پس از اینکه متوجه شدند، تعدادی از کماندوهای صهیونیستی از طریق دریا به منطقه نفوذ کرده‌اند، کمین کرده و با آنها به شدت درگیر شدند.

به گفته خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و بالگردها و جنگنده‌های صهیونیستی برای نجات نیروهای صهیونیستی وارد عمل شده‌اند. اخبار رسیده از غزه حاکی است که یک نظامی صهیونیست تا به حال کشته شده و نیروهای قسام تلاش دارند که تعدادی از نظامیان صهیونیست را اسیر کنند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای نخستین بار از زمان آغاز عملیات صخره سخت نیروهای اسرائیلی به عملیات زمینی در غزه دست زدند و نیروهای یگان دریایی مغاویر به مجتمعی در شمال غزه حمله کردند.

ارتش اسرائیل در عملیاتی نیروهای ویژه به تاسیساتی که از آنجا موشک‌های دوربرد به تل‌آویو شلیک می‌شد، هدف تیراندازی قرار گرفتند که چهار زخمی برجای گذاشت. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها