مقدمه‌چینی خوب نیست (نه به دلیل چینی بودنش! کلا خوب نیست)، نرم‌افزار Any Do به شما کمک می‌کند کارهای روزانه را فراموش نکنید، البته برای این کار نرم‌افزارهای زیادی وجود دارد، اما با توجه به این که برای این کار نرم‌افزارهای زیادی را امتحان کرده‌ایم، Any Do متفاوت، جامع و بسیار کار راه‌انداز بوده است.
کد خبر: ۶۹۵۳۴۰

نرم‌افزار Any Do برای اندروید و iOS ارائه شده و با جیمیل شما به صورت یکپارچه عمل می‌کند که ویژگی خاصی محسوب می‌شود. در این نرم‌افزار براحتی می‌توانید فهرست کارهای روزانه خود را وارد کرده و اولویت‌بندی کنید. از آن مهم‌تر این‌که هر روز صبح فهرست کارهایتان را با ظاهر گرافیکی زیبایی نمایش داده و از شما می‌خواهد برای آنها زمان‌بندی کنید. شاید از آن هم مهم‌تر مدیریت تماس‌های از دست رفته شماست، یعنی زمانی که نرم‌افزار روی تلفن‌همراه شما نصب است و تماس از دست رفته‌ای دارید، بلافاصله صفحه‌ای باز شده و از شما می‌پرسد، آیا مایل هستید این تماس را به شما یاد‌آوری کنم؟ و وقتی مایل هستید، با گزینه‌هایی زمان یادآوری را سوال کرده و در زمان مربوط شما را آماده برقراری تماس می‌کند که با یک کلیک می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این نرم‌افزار را متفاوت می‌کند، افزونه‌ای است که می‌توانید روی رایانه خود و google Chrome نصب کنید. با نصب این افزونه روی کروم، هر زمان ایمیلی را از درون جیمیل خود باز می‌کنید، می‌توانید مشخص کنید آن ایمیل را بعدا در تاریخ و ساعت مشخصی به شما یادآوری کند یا این‌که اقدام بعدی در خصوص آن ایمیل را به آسانی مشخص کرده و در فهرست کارهای خود مشاهده کنید. یکپارچگی موجود در این نرم‌افزار، رابط کاربری یا گرافیک مناسب، در کنار ویژگی‌هایی که اشاره کردیم، آن را بسیار متفاوت‌تر از دیگر نرم‌افزار‌ها کرده است. در آخر این نرم‌افزار یک تقویم نیز دارد که البته به صورت جداگانه باید روی تلفن‌همراه نصب شود. کافی است از منوی نرم‌افزار تقویم را انتخاب کنید، خودش به دانلود سپس نصب آن اقدام می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها