وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی، محمد خزاعی را به سمت معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران منصوب کرد.
کد خبر: ۶۹۵۱۸۶
خزاعی، معاون وزیر اقتصاد شد

به گزارش مهر، پیش از خزاعی، بهروز علیشیری، ریاست سازمان سرمایه‌گذاری را به عهده داشت. خزاغی از پنجم تیر ماه 86 تا هجدهم اسفند 92 سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل بوده است.

مجلسی‌ها امشب مهمان دولت هستند

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: نشست مشترک دولت و مجلس یکشنبه شب (امشب) همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بهروز نعمتی به ایرنا گفت: علاوه بر رییس‌جمهور و رییس مجلس، تعدادی از نمایندگان مجلس نیز به قید قرعه در این نشست سخنرانی می‌کنند.

وی افزود: نمایندگان پس از حضور در این نشست، در ضیافت افطار رییس‌جمهور شرکت می‌کنند. از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم، دو نشست مشترک بین مجلس و دولت یکی به میزبانی دولت و دیگری به میزبانی مجلس برگزار شده و این سومین نشست مشترک میان دولت و مجلس است.

بابک زنجانی هنوز در انفرادی است

علی‌اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها درباره آخرین وضع بابک زنجانی گفته است: تاکنون هیچ تغییری در وضع بابک زنجانی در زندان اوین به وجود نیامده و وی همچنان در سلول انفرادی زندان اوین است.

به گزارش مهر، وی در خصوص جلسه سازمان بازرسی و دولت برای فروش اموال بابک زنجانی گفت: در این زمینه هیچ اطلاعی ندارم و از سازمان زندان‌ها برای شرکت در این جلسه دعوتی نشده است.

تهدید استیضاح‌کنندگان وزیر علوم

با وجود تعلیق یکماهه استیضاح وزیر علوم، حجت‌الله درویش‌پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با ایرنا تهدید کرده است: اگر وزیر علوم استیضاح شود، اسامی بورسیه‌های غیرقانونی را که برخی در داخل مجلس در این موضوع دست داشته‌اند اعلام می‌کنیم.

او گفته است: در اسامی بورسیه‌های غیرقانونی، نام برخی نمایندگان نیز وجود دارد و همین موضوع باعث فشار و استیضاح علیه وزیر علوم شده است.

هزینه سفرهای احمد‌ی‌نژاد به نیویورک چقدر بود؟

موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی بتازگی کتاب خاطرات مرتضی غرقی خبرنگار واحد مرکزی خبر در نیویورک در فاصله سال‌های 83 تا 89 را با عنوان «خیابان42» منتشر کرده است.

او در بخشی از این کتاب درباره هزینه سفرهای رییس‌جمهور پیشین کشورمان به نیویورک نوشته است: پانصد هزار دلار یا کمی بیشتر قیمت بنزین و اجاره هواپیماست و هزینه پارکینگ و... جداست. هزینه هتل هم برای این هیات صد نفره شبی دویست تا پانصد دلار برای هر نفر برآورد می‌شود و هزینه‌های دیگر همچون مهمانی‌های بزرگ ایرانیان و خارجی‌ها و هزینه اتومبیل لیموزین اجاره‌ای که روزانه پانصد دلار است نیز از دیگر هزینه‌های اضافی سفر است و می‌توان گفت هزینه این سفر هر بار بیش از یک تا یک و نیم میلیون دلار برآورد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها