اولین بازی دنیل داوری با پیراهن گراس هاپرز، با پیروزی این تیم همراه بود. گراس هاپرز در دیداری دوستانه به مصاف وهلن رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک ـ 3 شکست دهد. در این دیدار ـ که در حضور 400 تماشاگر انجام شد ـ دنیل خیلی زود دروازه اش را باز شده دید و در دقیقه 5 مجبور شد توپ را از درون دروازه‌اش بیرون بیاورد، اما هم تیمی‌های او قبل از پایان نیمه اول دو گل به حریف زدند و در نیمه دوم هم دروازه حریف را باز کردند تا این تیم با نتیجه یک ـ 3 وهلن را شکست داده باشد.
کد خبر: ۶۹۴۱۴۴

فرد: زخم برزیل هیچ وقت خوب نمی‌شود

فرد، مهاجم برزیل عنوان کرد او و هم تیمی‌هایش هیچ‌گاه شکست تحقیرآمیز 7 ـ یک مقابل آلمان را فراموش نخواهند کرد. او در مصاحبه با SporTV گفت: «مسلما بدترین شکست فوتبالی من و همه بازیکنانی بود که این لحظات غمگین را تجربه کردند. بدترین بازی عمرمان را مقابل آلمان انجام دادیم و آلمان، بهترین بازی‌اش را انجام داد. بسیار ناراحت و نا‌امیدیم، ولی باید از مردمی که تا لحظه آخر از ما حمایت کردند، تشکر کنیم. بازی با آلمان زخمی است که هیچ وقت خوب نمی‌شود.»

شواینی عذرخواهی کرد

باستین شواین‌اشتایگر، هافبک آلمان پس از پیروزی تحقیرآمیز مقابل برزیل در نیمه نهایی جام جهانی از مردم این کشور عذرخواهی کرد. هافبک بایرن‌مونیخ در حالی که بسیاری از بازیکنان برزیل پس از ناکامی در رسیدن به فینال گریه می‌کردند از هواداران میزبان عذرخواهی کرد. شواین اشتایگر در جمع خبرنگاران گفت: «می‌خواهم از برزیلی‌ها عذرخواهی کنم. انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم. تلاش می‌کنیم با احترام بازی کنیم و گل بزنیم. این جام‌جهانی برای ما یک رویاست. واقعا از حضور میان مردم برزیل لذت بردیم. تیم ملی فوتبال برزیل نقش بزرگی در این مسابقات ایفا کرد.»

اوزیل: این یک پیروزی تاریخی بود

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان پیروزی برابر برزیل در نیمه نهایی جام جهانی را تاریخی دانست. او از این‌که پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را می‌پوشد به خود می‌بالد و احساس افتخار می‌کند. مسوت اوزیل ستاره ژرمن‌ها از پیروزی تاریخی تیمش برابر برزیل بسیار خوشحال است. او هم مانند آندرس اینیستا عادت دارد که بعد از هر پیروزی عکس خود را در رختکن روی صفحه اجتماعی خود در توئیتر بگذارد تا این‌گونه شادی خود را نشان دهد. او نوشت: بازی تاریخی بود. پیروزی قاطعانه‌ای را به دست آوردیم، از بازی برای چنین تیمی احساس افتخار می‌کنم. بسیار خوشحالم، امیدوارم که جام قهرمانی را در نهایت بالای سر ببریم. اوزیل در دیدار برابر برزیل در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اما نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گل داشت. او نمایش ضعیفی در جام جهانی برزیل داشته و انتقاد بسیاری را برانگیخته است.

فرناندینیو: رویای ما به پایان رسید

فرناندینیو، هافبک برزیل پس از شکست 7 بر یک مقابل برزیل گفت که این دیدار را فراموش نخواهد کرد.

فرناندینیو در مصاحبه با SporTv گفت: «فکر می‌کنم همه ما می‌دانیم که یک نتیجه غیرممکن رقم خورد. این بازی برای همیشه در اذهان خواهد ماند. جو خوبی پس از شکست اینچنینی وجود ندارد، به هیچ وجه. رویای ما به پایان رسید. باید شخصیت داشته باشیم و سرمان را بالا بگیریم. فکر می‌کنیم که حرفه‌ای‌گری، افتخار، شخصیت و لذت از انجام کاری که واقعا آن را دوست داریم، به ما در چند روز آینده کمک خواهد کرد. روز شنبه برای کسب عنوان سومی می‌جنگیم.»

هوملس: نباید بیش از حد خوشحال شویم

آلمان موفق شد با نتیجه عجیب 7 ـ یک مقابل برزیل در بلوهوریزونته پیروز شود و بدترین شکست تاریخ ژرمن‌ها را رقم بزند. با این حال، هوملس معتقد است آنها باید به بازی بعد فکر کنند. او در جمع خبرنگاران گفت: «به آن فکر می‌کنیم و از بهترین لحظاتش لذت می‌بریم. من به طرز عجیبی آرام هستم. همچنین می‌توانید من را بدون تکبر توصیف کنید. برای همیشه این پیروزی ثبت خواهد شد و این تفاوت بازی‌هایی با نتایج حساس و این مدل بازی‌هاست. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها