تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه

333 نفر شهید و مجروح شدند

با تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون دستکم 33 فلسطینی شهید و قریب به 300 تن زخمی شده‌اند،. بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، اغلب شهدا غیرنظامیان هستند. تاکنون حداقل 5 کودک نیز در این حملات کشته شده‌اند.
کد خبر: ۶۹۴۰۸۲
333 نفر شهید و مجروح شدند

در این حال موشک‌ها و راکت‌های مقاومت همچنان آژیر خطر در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی را به صدا در می‌آورد.

نیروی هوایی ارتش رژیم‌صهیونیستی عملیات گسترده‌ای را از بامداد روز سه‌شنبه تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرده است که گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» با شلیک ده‌ها موشک تاکنون به آن پاسخ داده‌اند.در حملات صهیونیستها خطوط اصلی انتقال آب غزه هدف قرار گرفت.

روز نخست 24 فلسطینی شهید و بیش از 180 نفر زخمی شدند. در رژیم صهیونیستی نیز بیش از 10 نفر زخمی شدند.


نخست‌وزیر رژیم ‌صهیونیستی روز چهارشنبه پس از جلسه با فرماندهان نظامی این رژیم دستور تشدید حملات علیه نوار غزه را صادر کرد و گفت حملات همچنان ادامه می‌یابد.

«بنیامین نتانیاهو» که برای بازدید از یگان‌های ارتش این رژیم در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی در شهر «بعر سبع» حضور یافته بود، گفت: «عملیات در غزه تا زمانی که شلیک راکت‌ها متوقف شده و آرامش برقرار شود، گسترش یافته و ادامه خواهد داشت.»

پیشتر «موشه یعلون» وزیر جنگ اسرائیل نیز با بیان اظهاراتی مشابه، گفته بود که عملیات علیه غزه به این زودی‌ها به پایان نرسیده و همچنان ادامه می‌یابد.

یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی در گزارشی از هرج و مرج حاکم بر تمامی شهرها و مناطق صهیونیست نشین فلسطین اشغالی پرده برداشت.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش خود آورده است : آژیر خطر در جای جای این سرزمین به گوش می رسد ؛ در حالی که موشک های مقاومت فلسطینی هر لحظه نقطه ای را مورد هدف قرار داده و رعب و وحشت را در میان ساکنان بقیه مناطق به وجود می آورند .

تصاویر منتشر شده از شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی نشان می دهد ،‌ صهیونیست ها به شدت سردرگم شده و نمی دانند باید در داخل پناهگاه ها باقی بمانند یا آن که در خارج از آن حضور داشته باشند.

پایگاه خبری نداءالقدس نیز گزارش داد: شمار زیادی از صهیونیست ها که از جنوب فلسطین اشغالی به سوی شمال آن فرار کرده بودند با گسترش شعاع عملیات موشکی گروه های فلسطینی مجبور به فرار مجدد به سوی مناطق شمالی تر شده اند .

ارتش اسرائیل تائید کرد که یک فروند موشک شلیک شده از غزه به شهرک «زیخرون یعکوف» واقع در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی روز چهارشنبه تائید کرد که یک فروند موشک شلیک شده از نوار غزه به شهرک «زیخرون یعکوف» واقع در شمال غرب فلسطین اشغالی برخورد کرده است.

این شهرک‌ صهیونیست‌نشین بیش از 130 کیلومتر با شمال نوار غزه فاصله دارد. نیروهای مقاومت فلسطینی پیشتر شهر «الخضیره» در 110 کیلومتری غزه را با یک فروند موشک «ام-75» هدف قرار داده بودند.

گردان‌های «عزالدین قسام» (شاخه نظامی حماس) پیشتر تهدید کرده بودند که اگر اسرائیل به حملات خود به مناطق مسکونی پایان ندهد، برد پاسخ موشکی خود را افزایش می‌دهند. در دو روز گذشته، آژیر حملات موشکی بارها در شهرهایی چون تل‌آویو و قدس اشغالی به صدا درآمده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها