دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: مرتکب قتل نشدم که به کمیته انضباطی بروم.
کد خبر: ۶۹۳۹۹۱
قهرمان جهان با مدیران فدراسیون کشتی سرشاخ شد

به گزارش جام جم ورزشی، سعید عبدولی در خصوص احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت: با تمام احترامی که برای رسول خادم و مدیریت و کادر فنی تیم ملی قائل هستم به کمیته انضباطی نمی‌روم چون حضور در کمیته برای کسی است که کار بدی انجام داده باشد و صورت خوشی ندارد.

وی ادامه داد:‌ ابتدا برای من توضیح دهند که دلیل این احضار چیست. به نظر می‌رسد می‌خواهند با این کار من را کوچک کنند نیازی به کارها و قدرت‌نمایی آقایان نیست. خودم کنار می‌روم. من تنها به عشق مردم و پرچم کشورم می‌خواهم کشتی بگیریم و مطمئن باشید مردم همه چیز را می‌فهمند.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: هیچ مربی مانند بنا نبوده و نخواهد آمد چه از نظر مدیریتی و چه از نظر فنی اما از محمد بنا هم تنها در کشتی حساب می‌بردم. او آن زمان هم به این موضوع که یک کشتی‌گیر نباید بیش از سه بار در سال مسابقه دهد تاکید کرد علم ورزش هم این موضوع را تائید می‌کند. کدام علم ورزش می‌گوید که یک ورزشکار باید در طول سال در 6 مسابقه شرکت کند اما من تا اینجا این کار را انجام دادم.

عبدولی تصریح کرد: دیگر توان وزن کم کردن بیش از این را ندارم زمان تورنمنت لهستان هم فاصله کمی تا مسابقات جهانی دارد و زمان کافی برای ریکاوری ندارم. آیا این تصمیم صحیح است؟ اگر درست است که من هم مشکلی ندارم چرا باید در حالی که در مسابقات انتخابی در وزن 75 کیلوگرم قهرمان شدم بار دیگر در انتخابی شرکت کنم. کشتی‌گیر کم‌تجربه‌ای نیستم که بگویند بر تجربه‌اش افزوده شود حالا هم یک درخواست از فدراسیون کشتی دارم که در همین وزن که در انتخابی اول شدم عازم مسابقات جهانی شوم.

وی افزود: خادم با توجه به اقدامات خوبی که انجام داده است اگر در کشتی بماند، کشتی موفق خواهد بود. از خادم خواهش می‌کنم به قولی که به من داده بود عمل کند. او به من گفت تنها در مسابقات انتخابی شرکت کن و نیازی به کشتی‌ گرفتن در جاهای دیگر نیست. من هم دوست دارم برای کشورم کشتی بگیرم و دنبال این نیستم خودم را به دردسر بیندازم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: اگر کادر فنی می‌خواهد در وزن 75 کیلوگرم در مسابقات جهانی روی تشک خواهم رفت من کشتی‌گیر هستم و وظیفه‌ام کشتی‌ گرفتن است اما مرتکب قتل نشدم که به کمیته انضباطی بروم. پازاج خودش مصاحبه کرد و گفت من با اجازه اردو را ترک کردم اما فردای آن روز حرفش را تغییر داد. اگر دوست دارند من برای کشورم کشتی بگیرم و افتخار‌آفرینی کنم در خدمت‌شان هستم ولی اگر نمی‌خواهند مشکلی ندارم و به خانواده و بچه‌هایم رسیدگی می‌کنم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها