سازمان اطلاعات عراق ابراهیم الدوری، پسر عزت الدوری، تروریست فراری، را در تکریت به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۶۹۲۷۱۷
پسر عزت الدوری کشته شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی العراقیه در گزارشی اعلام کرد: نیروهای بخش مبارزه با تروریسم سازمان اطلاعات عراق ابراهیم الدوری پسر عزت الدوری، تروریسم فراری، را در تکریت به هلاکت رساندند.

رسانه های گروهی ترکیه نیزاعلام کردند: گذرنامه رسمی «دولت خلافت اسلامی» روز جمعه از سوی تروریست های داعش در شهر موصل صادر شده است. قرار است این گذرنامه ها در میان دستکم 11 هزار نفر در شهرها و مناطق مرزی بین عراق و سوریه که تحت کنترل این گروه تروریستی است، توزیع شود.در قسمت بالای جلد گذرنامه رسمی داعش عبارت «دولت خلافت اسلامی» و درکنار آن پرچم این گروه درج شده است.

به گزارش شبکه العالم، ارتش عراق به گسترش کنترل خود بر بخش های وسیع تری از استان صلاح الدین و مناطق دیگر در شمال و غرب این کشور ادامه می دهد. ارتش همچنین اجرای یک طرح نظامی را در عملیات خود علیه افراد مسلح گروه تروریستی داعش آغاز کرده است.

اسامه السعیدی، کارشناس نظامی گفت: «اکنون ارتش ابتکار عمل را به دست گرفته است. کمبود تجهیزات، سلاح و هواپیماها که یک مشکل بود اکنون با کمک طرف های مختلف اعم از کشورهای منطقه یا برخی کشورهای دیگر حامی عراق برطرف شده است. اکنون عراق دیگر متکی به آمریکا نیست زیرا این کشور به وعده های قبلی خود عمل نکرده است در حالی که بیش از 40 میلیارد دلار از عراق پول گرفته اما در مقابل آن هنوز هیچ سلاح و تجهیزاتی را به عراق نداده است.» ارتش عراق درصدد آزاد کردن مناطق مختلف عراق یکی پس از دیگری است تا بتواند در استان نینوا به مقابله با نیروهای مسلح داعش بپردازد.

گروهی از تروریست های داعش در بیست و چهار ساعت گذشته به روستاهای کرد نشین « زورمغار» ، « الزیارة» و «البیاضیة » نزدیک شهر کوبانی در غرب کردستان عراق یورش بردند و شماری از ساکنان کرد این روستا را تیرباران کردند .

به گزارش خبرگزاری عراقی نون از بغداد ، منابع مطلع خاطر نشان کرد تروریست ها برخی از قربانیان را سر بریدند و 10 تن از سالخوردگان را تیرباران و اجساد انها را مثله کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها