آندرانیک تیموریان برای تمدید قراردادش با استقلال مبلغی نزدیک به سه میلیارد تومانی را از مسئولان این باشگاه طلب کرده است.
کد خبر: ۶۹۲۷۱۳
درخواست 3 میلیارد تومانی آندو برای تمدید با استقلال تهران

به گزارش جام جم ورزشی، آندرانیک تیموریان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از باشگاه استقلال درخواست افزایش 20 درصدی قرارداد سال گذشته‌اش را داشته است. به دنبال‌ رایزنی‌های مکرر مسئولان باشگاه استقلال با آندرانیک تیموریان، او درخواست افزایش 20 درصدی قرارداد سال گذشته‌اش را با آبی‌پوشان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر داشته است.

قرارداد تیموریان سال گذشته با باشگاه استقلال حدود دو میلیارد و 450 میلیون تومان بود که او خواستار افزایش 20 درصدی این مبلغ برای فصل جدید شده است.

بهرام افشارزاده در گفت‌و‌گو با ایسنا با تأیید این خبر گفت: باشگاه استقلال تمایل دارد که تیموریان را برای فصل آینده در تیم حفظ کند. مبلغ پیشنهادی او و درخواستش برای افزایش 20 درصدی قرارداد سال گذشته برای باشگاه استقلال سنگین است و امکان پرداخت این مبلغ را نداریم. از او خواهش کرده‌ایم که رقم پیشنهادی را کاهش دهد تا بتوانیم همچنان در خدمت او باشیم. در غیر این صورت امکان تمدید قرارداد را نخواهیم داشت.

نکته جالب اینکه امروز در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در ازای به خدمت گرفتن آندو حاضر است دو و نیم میلیارد تومان هزینه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها