با رای اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی

روسای 15 دانشگاه تعیین شدند

شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز خود به پنج رئیس دانشگاه علوم پزشکی رای اعتماد داد.
کد خبر: ۶۹۱۰۸۱
رای اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی به ۵ رئیس دانشگاه

به گزارش واحد مرکز ی خبر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از این جلسه گفت: دکتر علی دل پیشه برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، دکتر سید مظفر ربیعی برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دکتر علیرضا رئیسی برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، دکتر علیرضا بیگلری برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دکتر ابوالفضل ایرانخواه برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم از شورای عالی انقلاب فرهنگی رای اعتماد گرفتند .

محمد رضا مخبر دزفولی افزود : موضوع اصلی جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مباحث مرتبط با آموزش وپرورش و نحوه اجرایی شدن سند تحول نظام آموزش و پرورش بود .

وی گفت : بیش از 2 سال از ابلاغ سند تحول نظام آموزش و پرورش می گذرد و تلاش های زیادی برای اجرایی شدن این سند انجام شده است .

مخبر دزفولی افزود: در جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش ، دبیر شورای عالی آموزش و پرورش و همچنین تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش گزارشی از پیشرفت و اجرایی شدن سند تحول نظام آموزش و پرورش ارائه کردند و اولویت هایشان را در خصوص برنامه درس ملی ، مسائل مربوط به استعداد یابی ، مشاوره و خلاقیت اختصاص داده بودند.

وی گفت : مسئولان آموزش و پرورش نقشه راهی را برای اجرایی شدن سند تحول نظام آموزش و پرورش تدوین کرده اند که بخشی از آن را در این جلسه ارائه کردند و همچنین پیشنهادهایی برای اجرای سریع تر سند ارائه کردند.

مخبر دزفولی افزود: در جمع بندی نهایی جلسه امروز با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و نقش محوری آن در تربیت نیروی انسانی ادامه این موضوع به جلسه آینده و همچنین جمع بندی نهایی به گزارشهای بعدی موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها