هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نیجریه و آرژانتین بزرگ از دست ما در رفتند.
کد خبر: ۶۸۹۲۵۱
تیموریان: آرژانتین بزرگ از دست ما در رفت

به گزارش جام جم ورزشی آندرانیک تیموریان در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل گفت: من به همه مردم ایران تبریک می‌گویم چرا که فکر نمی‌کردم تیم ملی اینگونه بازی کند. ما در این بازی‌ها نشان دادیم که پیشرفت زیادی کردیم و با بهترین‌ تیم‌های دنیا هم‌طراز بازی کردیم و دیدید که فوتبال‌‌مان را به هم‌گروه‌هایمان دیکته کردیم.

وی افزود: در این بازی‌ها نشان دادیم که فوتبال ایران پیشرفت زیادی کرده و همه ما پشت هم بودیم و کروش هم سه سال و نیم برای ما زحمت کشید و در این اواخر هم اردویی دو ماه و نیمه برگزار کردیم که ای کاش زمان آن 4 ماه بود ما با 2 ما تمرین با تیم‌های سطح اول دنیا بازی کردیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره رضایت مردم از عملکرد تیم ملی در این دوره از بازی‌ها اظهار داشت: خوشبختانه همه مردم ایران از عملکرد تیم ملی در این سه بازی رضایت کامل داشتند و ما هم زحمات زیادی کشیدیم و حق‌مان بود که به دور بعد برویم و نیجریه و آرژانتین بزرگ از دست ما در رفتند و دیدید که داور یک پنالتی هم برای ما در بازی با آرژانتین نگرفت و بازی به سود آرژانتین برگشت.

تیموریان درباره اشک‌هایی که بعد از بازی با بوسنی ریخت، گفت: من در دوره جام جهانی حضور داشتم و می‌دانستم که در چه سطحی بازی می‌کنم و چه آینده‌ای در انتظار فوتبال ما است ما مقابل بوسنی چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به قصد برد وارد زمین شدیم اما خیلی زود گل خوردیم و در حالی که برای تساوی حمله می‌کردیم غافلگیر شدیم و گل سوم را هم دریافت کردیم اما این واقعیت فوتبال است. باید واقع‌بین بود و پذیرفت که بازیکنان در بازی با بوسنی خسته بودند و توان جنگیدن با این تیم را نداشتند.

وی در پایان در مورد تکلی که به روی پای مسی زد که باعث تحسین هواداران فوتبال شد، گفت: من در این بازی تکل زیاد زدم اما آن تکل هم از دستم در رفت و خوب شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها