تیم ملی ایران در جدول تعداد پاس در مرحله گروهی در رده آخر قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۸
ایران تیم آخر جام جهانی از نظر تعداد پاس

به گزارش جام جم ورزشی ؛ با پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، آمارهای این مرحله از سوی فیفا منتشر شد که در بخش تعداد پاس، تیم ملی ایران در 3 بازی آماری تأسف‌آور را از خود به ثبت رسانده و در این جدول در جایگاه سی و دوم قرار گرفت.

تیم ملی ایران در حالی در 3 بازی آمار نگرا‌ن‌ کننده 950 پاس را به ثبت رساند که تعداد پاس‌های تیم ملی آلمان از همین تعداد مسابقه 2120 پاس بود و جالب اینکه تیم ملی اسپانیا، ناکام بزرگ جام جهانی 2014 با تعداد پاس 2071 در جایگاه دوم قرار گرفت.

نکته جالب اینکه در این جدول به جز ایران تمام 31 تیم دیگر جام، تعداد پاس‌های بالاتر از 1000 پاس را به ثبت رساندند تا جایی که تیم ملی یونان، تیم سی و یکم جدول تعداد پاس‌ها با تعداد پاس 1095 در رده سی و یکم و قبل از ایران ایستاد.

دراین جدول تیم‌های آلمان، اسپانیا، آرژانتین اول تا سوم شدند و در جایگاه آخر نیز تیم‌های اکوادور، یونان و ایران آخر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
روشنگر
Australia
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
۰
۰
دوباره یك عده بیاین و از كیروش حمایت كنند. اخه تاكی سرمون رو كردیم زیر برف و سعی میكنیم حقیقت رو نبینیم. كیروش كلاه بزرگی بود كه سر كشور ما رفت. حالا ببینیم بازهم این فردوسی پور میاد و ماست مالی میكنه یا نه. واقعا متوجه نمی شم كه چرا یك عده حاضرند پول بیت المال صرف این مربیان و بازیكنان بی خاصیت بشه. همین
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
۰
۰
آنهایی كه از بازی ایران تعریف می كنند و الكی به به و چه چه می كنند بهتر است نگاهی به این آمارهای نا امید كننده بیاندازند تا یكبار دیگر برای باخت به آرژانتین جشن نگیرند .!!
دكتر مثبت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
۰
۰
من فكر میكنم بازی جلوی این تیمهای بزرگ برای ایران خیلی سخت بود. مهم نیست چند تا پاس دادیم. مهم بازی خوبی بود كه بچه ها انجام دادن. فك نمیكنم همیشه آمار ها وضعیت یك تیم رو نشون بدن. فرض كنید جای كیروش یه مربی دیگه رو نیمكت بود، به نظر شما واقعا ایران میتونست آبرومندانه حذف بشه؟!! من كه میگم نه! هر كدوم از این تیمها به ایران 5-6 گل میزدن و مثل عربستان تو جام جهانی های گذشته به طرز وحشتناكی حذف میشدیم! باید از آدمی مثل كی روش تشكر كرد
ورزشكار
Netherlands
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
۰
۰
ایران فوتبال خوبی ندارد اما طرفدار فوتبال زیاد دارد مثل كشور چین
بهتر پولی كه خرج فوتبال می شود خرج كشتی شود كه ورزشكاران كشتی همه مشكل مالی دارند یا خرج جودو یا كاراته یا تكواندو شود

نیازمندی ها