جام جهانی 2014 برای تیم ملی و فوتبال ایران تمام شد. اما شاید جالب باشد بررسی اینکه چند نفر از شاگردان کروش در جام جهانی آینده هم شانس حضور در تیم ملی را دارند.
کد خبر: ۶۸۸۹۹۴
چند نفر از شاگردان کروش به جام جهانی ۲۰۱۸ می‌رسند؟

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از آی اسپورت؛ با این حال شاید نگاهی به ترکیب 23 نفره این تیم و دوراندیشی برای آنها جالب باشد. اینکه از این تیم چند نفر شانس این را خواهند داشت تا در یک جام جهانی دیگر بازی کنند نکته‌ای است که می‌تواند حداقل برای چند نفر از ملی‌پوشان امیدوارکننده باشد.

مطمئنا با یک حساب سرانگشتی کوچک می‌توان به این مساله اشاره کرد آنهایی که در جام جهانی آینده بالای 30 سال سن خواهند داشت بعید است این شانس بزرگ را داشته باشند که جام جهانی را تجربه کنند .

با توجه به اسامی لیست 23 نفره تیم ملی در جام جهانی 2014 تنها 8 بازیکن به لحاظ سنی شانس حضور در جام جهانی بعدی را خواهند داشت چرا که بقیه نفرات یا همین الان بیش از 30 سال سن دارند یا 4 سال بعد سن شان از 30 بیشتر می شود. البته می شود برای استثناها شانس قائل شد و بعید نیست در صورت صعود به جام جهانی بعدی مثل همین دوره بازیکن بالای 30 سال هم داشته باشیم و مثلا دژاگه را در 32 سالگی هم در این تورنمنت ببینیم اما اگر تنها سن را ملاک بدانیم متوجه می شویم که 4 سال بعد دنیل داوری، علیرضا حقیقی و گوچی 30 ساله خواهند شد اما نفراتی مثل رضا حقیقی، کریم انصاری‌فرد، احسان حاج صفی، بختیار رحمانی و علیرضا جهانبخش شانس حضور در روسیه را زنده می‌بینند.

در روسیه رضا حقیقی 29 ساله می‌شود، انصاری فرد و حاج‌صفی 28 ساله، بختیار 26 ساله و جهانبخش 24 سال سن خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها