ادعای عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه:

بوسنی به ایران می بازد تا جلوی صعود ما را بگیرد

در آستانه بازی امشب تیم ملی مقابل بوسنی و همچنین بازی تیم های نیجریه و آرژانتین، نیجریه ای ها به شدت نگران بازی ایران بوسنی هستند.
کد خبر: ۶۸۸۳۹۰
بوسنی به ایران می بازد تا جلوی صعود ما را بگیرد

به گزارش جام جم ورزشی ؛ گویا آنها به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند از آرژانتین امتیاز بگیرند و به همین دلیل از الان جنگ روانی راه انداخته اند تا پیروزی احتمالی تیم ملی مقابل بوسنی و حذف خودشان را توجیه کنند.

سایت گاردین نیجریه در گزارشی اعلام کرده که فدراسیون فوتبال این کشور مدعی است بوسنی در بازی امشب به ایران، سه امتیاز را تقدیم شاگردان کروش می کند تا جلوی صعود نیجریه به مرحله بعد را بگیرد.

ایران برای صعود به مرحله بعدی باید حتما بوسنی را شکست دهد.

بوسنیایی ها مدعی اند که شکست آنها مقابل نیجریه به خاطر عملکرد ضعیف داور بازی - پیتر اولری نیوزلندی - بوده. آنها هیچ وقت موفق به بردن ایران در یک بازی رسمی نشده اند و آخرین دیدار دو تیم با نتیجه 2-3 به سود ایران به پایان رسیده. دیداری دوستانه که در پایتخت بوسنی انجام شد.

امکا انیاما مدیر مرکز رسانه ای فدراسیون فوتبال نیجریه مدعی شده که بوسنی با ایران به توافق رسیده تا مقابل شاگردان کی روش ببازد. او از فیفا درخواست کرده که حتما این بازی را زیر نظر بگیرند تا جلوی هر گونه رسوایی احتمالی گرفته شود.

او می گوید:" بوسنی مدعی است که داور بازی تیمشان با ما هوای نیجریه را داشته. بهتر است آنها دوباره بازی را ببینند تا متوجه اشتباهشان بشوند. آنها مدعی اند که وینسنت انیاما دروازه بان نیجریه بعد از پیروزی مقابل بوسنی، با داور بازی جشن گرفته. باید به بوسنیایی ها بگویم که شادی های انیاما بعد از پیروزی تیمش همیشه عجیب و غریب بوده است. او بعد از قهرمانی تیم ملی در جام ملتها، نزدیک بود داور مسابقه را از روی زمین بلند کند. یعنی در آن بازی هم داور به نفع تیم ما سوت زده؟"

انیاما که انگار یادش رفته داور بازی نیجریه بوسنی گل سالم ادین ژکو را به اشتباه آفساید اعلام کرد و گل نیجریه در شرایطی بدست آمد که به نظر می رسید بازیکن این تیم روی کاپیتان بوسنی خطا کرده، خطاب به حریف امشب ایران گفته:" مردم باید یاد بگیرند که باخت را بپذیرند. این اولین حضور بوسنی در جام جهانی بوده و طبق آمار، آنها عملکرد چندان بدی نداشته اند. آنها باید با بردن ایران، جام را به خوبی به پایان برسانند و جایگاه آنها، تیم آخر گروه نیست"(آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها