در گفت و گوی اختصاصی جام جم ورزشی با هافبک تیم ملی مطرح شد

شانس صعود فوتبال ایران از دریچه نگاه آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان هافبک جنگنده تیم ملی فوتبال کشورمان خیلی به صعود این تیم به مرحله دوم جام جهانی امیدوار است. او می گوید ما برای گرفتن حق مان از جام جهانی امشب می جنگیم.
کد خبر: ۶۸۸۳۰۹
شانس صعود فوتبال ایران از دریچه نگاه آندرانیک تیموریان

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی، بدون شک یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در دو بازی گذشته مقابل نیجریه و آرژانتین آندارنیک تیموریان بوده است. بازیکنی که در اکثر جنگ های میانه میدان برنده بود و به خوبی از پس وظایفش برآمد. تیموریان که پیش بینی می شود در بازی مقابل بوسنی، آزادی عمل بیشتری برای کارهای هجومی پیدا کند در خصوص این دیدار، وضعیت تیم ملی و شانس صعود تیم ملی ایران به مرحله دوم جام جهانی با خبرنگار جام جم ورزشی در برزیل صحبت می کند.

*کمتر کسی پیش بینی می کرد که تیم ایران در بازی آخر مرحله گروهی جام جهانی برای صعود بجنگد؟

به هرحال فوتبال قابل پیش بینی نیست و انصافا تیم ایران فراتر از حد انتظار ظاهر شد تا این شرایط پیش بیاید و برای صعود شانس داشته باشیم.

*خود تو فکر می کردی تیم ایران شانس صعود پیدا کند؟

هدف اصلی ما انجام بازی های خوب و آبرومند بود و هست و در کنار این به صعود فکر می کردیم که تا اینجای کار یک بخشی از راه را آمده ایم و امیدوارم که به هدفمان برسیم.

*چقدر به تحقق این هدف امیدواری؟

ما تلاش خودمان را انجام می دهیم اما می دانید که همه چیز دست ما نیست و نتیجه بازی آرژانتین و نیجریه هم در سرنوشت ما نقش دارد. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که ما حقمان را از جام جهانی بگیریم و دل مردم شاد شود. انچه که مربوط به ما می شود مطمئن باشید بیشترین تلاشمان را برایش می کنیم اما امیدوارم همانطور که گفتم انطرف هم در بازی همزمان شرایط به نفع ما باشد.

*شرایط تیم ملی را در آستانه بازی با بوسنی چطور می بینی؟

خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان روحیه و انگیزه بالایی برای این بازی دارند همه یکدل هستند تا بوسنی را شکست بدهیم.

*با توجه به نیاز تیم ملی به برد قطعا شیوه بازی تو تغییر خواهد کرد و رو به جلو بازی خواهی کرد؟

کادرفنی برنامه ویژه ای برای این بازی دارد و قطعا من هم طبق خواسته و دستورات کادرفنی بازی می کنم. اما طبیعی است که مقابل بوسنی با تاکتیک هجومی تر بازی خواهیم کرد.

*به نظر می رسد که با توجه به حذف بوسنی بازی سختی پیش روی تیم ملی نباشد؟

به نظر من قضیه جام جهانی فرق دارد و در چنین تورنمنت بزرگی هیچ تیمی بی انگیزه نیست. حتی تیمی که حذف شده و شانسی برای صعود ندارد. بنابراین بازی با بوسنی به هیچ وجه راحت و آسان نیست و نباید حریف را دست کم بگیریم.
*پیش بینی تو از بازی آرژانتین و نیجریه چیست؟

قطعا روی کاغذ شانس بردن آرژانتین خیلی بیشتر است اما ممکن است هر اتفاقی بیفتد و فقط امیدوارم که در نهایت همه چیز به نفع ایران باشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها