کارگردان «ستایش۲» گفت: هیچ تذکری به ما داده نشده؛ اتفاقا قرار بود شنبه از عوامل تقدیر شود.
کد خبر: ۶۸۸۲۴۶
کارگردان «ستایش۲»: هیچ تذکری به ما نداده اند

کارگردان «ستایش۲» گفت: هیچ تذکری به ما داده نشده؛ اتفاقا قرار بود شنبه از عوامل تقدیر شود که بعلت همزمانی بازی ایران برابر آرژانتین به تعویق افتاد. خود سازمان پافشاری دارد که فصل سوم هم ساخته شود.

شایعات عجیب و غریبی که در این هفته درباره سریال «ستایش2» شنیده شد سبب گشت که به سراغ کارگردان این کار رفته و درباره صحت و سقم این شایعات از او بپرسیم.

اولین شایعه تذکری بود که رییس صداوسیما به واسطه کشدار بودن این سریال به عوامل آن داده. سعید سلطانی با رد چنین شایعه ای گفت: صددرصد این شایعه را تکذیب می کنم. هیچ تذکری به ما داده نشده و هر آنچه در این باره گفته اند کذب محض است. من مخالف این نیستم که کارمان را نقد کنند اما اینکه برای تخریب کار بیایند و شایعه سازی کنند منطقی نیست.

*قرار بود از عوامل کار تقدیر شود اما...

شایعه دوم درباره تقدیر از عوامل این سریال توسط مسئولان سازمان بود که سلطانی با تایید آن گفت: قرار بود از عوامل کار در سازمان تقدیر شود. برنامه برای روز شنبه طراحی شده بود اما از آنجا که در این روز بازی ایران-آرژانتین بنا بود روی آنتن رود و درگیریهای سازمان بالا بود و به تعدادی از عوامل سریال هم دسترسی نداشتیم این شد که بنا شد این مراسم تقدیر به زمانی دیگر موکول شود و البته با حضور عوامل هر دو فصل اول و دوم سریال.

*کل ارجاعات به فصل اول بیشتر از 5 درصد نیست

سلطانی درباره انتقاداتی که نسبت به کشدار بودن بیش از حد فصل دوم "ستایش" و فلاش بکهای متعدد این فصل به فصل اول مطرح میشود نیز یادآوری کرد: بخش دوم به لحاظ مضمونی وابسته است به بخش اول و آدمها کاری هایی را در فصل قبل کرده اند که در این فصل نتیجه آن را می بینند و به نوعی به واسطه رفتارهای فصل قبل حالا باید پاسخگو باشند این می شود که برخی سکانسها به فلاش بکها اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در بسیاری از سریالهای چند فصلی این فلاش بکها را می بینیم تا مخاطبی که احیانا فصل قبل را ندیده دورنمایی از اوضاع و احوال داشته باشد. این را هم بگویم که کل ارجاعات فصل دوم به فصل قبل بیشتر از 4 تا 5 درصد کل سریال نیست.

*سازمان پافشاری دارد که فصل سوم ساخته شود

این کارگردان درباره روند تولید فصل سوم سریال اظهار داشت: هم نیاز داستان و هم علاقه مدیران سازمان این نیاز را ایجاب کرده که فصل سوم هم ساخته شود. سازمان پافشاری دارد که فصل سوم ساخته شود و خودم هم فکر می کنم سرنوشت بسیاری از کاراکترها در فصل سوم است که رقم خواهد خورد. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
۰
۰
تقدیر برای بدآموزی های این سریال كه بر سر مادر دادبكشی و او را دروغگو خطاب كنی . خدا همه ما را به راه راست هدایت كند . از خدا بترسید و این بد آموزی ها اینقدر به خورد جوانان سركش این دوره و زمانه ندهید.

نیازمندی ها