افتادن آتش به جان یک دستگاه اتوبوس مدل اسکانیا در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان برای دومین بار سریال آتش سوزی این اتوبوس بین شهری را تکرار کرد.
کد خبر: ۶۸۸۰۲۳
اسکانیا و باز هم آتش سوزی

به گزارش مهر، مقارن ساعت 13.45 دقیقه ظهر سه شنبه برای دومین بار در محورهای سیستان و بلوچستان یک دستگاه اتوبوس بین شهری مدل اسکانیا به دلیل نقص فنی از ناحیه چرخ عقب دچار آتش سوزی شد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با تایید این خبر ظهار داشت: اتوبوس اسکانیا متعلق به شرکت مسافربری ایران پیما بلوچ که ظهر امروز از زاهدان به مقصد چابهار در حال عزیمت بود از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شد و به تلی از خاکستر تبدیل شد.

سرهنگ محمدرضا کورسی بیان داشت: این اتوبوس مسافربری حامل 40 مسافر در 65 کیلومتری ایرانشهر به دلیل نقص فنی طعمه حریق شد که این حادثه خوشبختانه با اقدام به فرارسریع مسافران هیچ گونه آسیب جانی در بر نداشت.

دومین حادثه در کمتر از 20 روز

آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در دوازدهم خرداد ماه سال جاری در 40 کیلومتری محورارتباطی خاش-زاهدان هر چند موجب شد برای چندمین بار متوالی زنگ خطر در جاده های کشور به صدا در آید و کارشناسان پلیس راهور برای بررسی این موضوع به سیستان و بلوچستان عزیمت کنند اما به نظر می رسد سریال آتش سوزی اسکانیا همچنان ادامه دارد.

آتش سوزی اتوبوس اسکانیا ظهر امروز در محور ایرانشهر دومین حادثه ای است که در کمتر از 20 روز در محور های جنوبی سیستان و بلوچستان رخ می دهد و متاسفانه با وجود سابقه این خودرو در جاده های کشور و آتش سوزی های مکرر تصمیمی از طرف مسئولان برای پیشگیری یا افزایش امنیت مسافران گرفته نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها