جواد، قربانی یک سوپرگل

لطفا کاپیتان را نکشید!

بدون شک یکی از بهترین‌های ایران در بازی با آرژانتین بود که در جنگ‌های میانه میدان حضور داشت. آندرانیک تیموریان درخصوص این بازی گفت: خوشحالم که مقابل مردم ایران سربلند هستیم و آبرومندانه و سربلند از زمین بیرون آمدیم. بازی خیلی خوبی برابر آرژانتین انجام دادیم و مثل مرد جلوی آنها جنگیدیم، اما متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و بازنده شدیم.
کد خبر: ۶۸۷۲۱۸
‌مزد زحماتمان را با صعود می‌گیریم

وی افزود: به هرحال باید قبول کنیم که بازی کردن مقابل آرژانتین واقعا کار سختی است و بازیکنانمان تا قبل از گل، بدون اشتباه ظاهر شدند.

ضمن این‌که بــازیکنی مـثل مسی در چنین مواقعی خودش را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که بی‌دلیل بهترین بازیکن جهان نیست. تیموریان افزود: فکر نمی‌کنم اختلاف ما و آرژانتین یک گل باشد، اما برابر این تیم خیلی خوب بازی کردیم. پس از بازی برابر نیجریه به ما گفتند که خوب بازی نکردیم. ولی امروز بازی بهتری انجام دادیم و موقعیت زیادی هم روی دروازه حریف داشتیم که با درخشش دروازه‌بان آرژانتین مهار شد و نتوانستیم به گل برسیم. واقعا خوشحالم که حالا دیگر نمی‌توانند بگویند تیم ایران فقط دفاع کرد. تیموریان ادامه داد: برابر آرژانتین عالی بودیم و 90 دقیقه برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا خوب بازی کردیم و شاید اگر خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم با یک امتیاز و حتی برد از زمین خارج شویم. هافبک تیم ملی ایران درخصوص خطای پنالتی که روی دژاگه رخ داد و از سوی داور مسابقه نادیده گرفته شد، گفت: متاسفانه داور قضاوت خوبی نداشت و پنالتی واضح روی اشکان را نگرفت. البته اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال است و نمی‌توان همه تقصیرات را به گردن داور انداخت. تیموریان درخصوص بازی با بوسنی و شانس صعود تیم ملی به مرحله دوم مسابقات جام‌جهانی گفت: به هرحال بازی با بوسنی آخرین شانس ما برای صعود است و قطعا چیزی برای از دست دادن نداریم.

بدون شک برای برد مقابال بوسنی بازی خواهیم کرد و امیدوارم که بتوانیم مزد بازی‌های خوبمان را در بازی سوم بگیریم و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد جام‌جهانی صعود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها