پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اعتراف می‌کنم برای بازی با آرژانتین امیدی نداشتم اما تیم ملی حریف ما و تمام دنیا را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۶۸۷۰۱۵
توصیف بهروز سلطانی از عملکرد ایران مقابل آرژانتین

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ بهروز سلطانی افزود: تیم ملی ایران، آرژانتینی‌ها داور، دنیای فوتبال و حتی خود ما را غافلگیر کرد. شاید بعد از بازی اول بعضی امیدهایی داشتند که ایران بتواند آرژانتین را اذیت کند اما هیچکس فکر نمی‌کرد تیم ملی آرژانتین برابر تیم ملی ایران زمین‌گیر شود.

وی ادامه داد: در آن صحنه که روی دژاگه خطا شد، واقعا پنالتی بود. داور عمدی نداشت، جا ماند ولی این خیلی به ضرر ما تمام شد. من اصلا امید نداشتم تیم ملی ایران بتواند اینطور بازی کند. خیلی عالی بودند و باعث افتخار شدند، باید از آنها قدردانی کرد. اعتقاد دارم کسانی دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد. خودم اعتراف می‌کنم، هیچ امیدی به این جام جهانی نداشتم.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید در نظر بگیریم این است که حالا توقعات بالا می‌رود. مربی بعدی مشکل خواهد داشت و باید از پس توقعات بر بیاید. اسم مربی می‌تواند 30 درصد یک تیم باشد. من خودم از کی روش انتقاد می‌کردم ولی او خیلی عالی کار کرد. بازی تیم ملی را اینقدر منظم و دارای ساختار ندیده بودم. انصافا نمی‌شود انتقادی کرد. همه چیز طبق سیستم و برنامه بود. یک توپ سانتر می‌شد سه لایه پوشش وجود داشت. اینکه بتوان بازیکنان ایرانی را وادار به این نظم تیمی کرد، جالب بود. واقعا حیف شد. حتی توان پیروزی در آن بازی را داشتیم و یک تساوی هم در تاریخ فوتبال ما ماندگار می‌شد حتی می‌توانم بگویم موقعیت‌های صد در صد گلزنی ما بیش از آرژانتین بود، هر چند که زمان بیشتری در زمین ما بودند اما یک لحظه بازیکن با تجربه‌ای که نامش را نمی‌برم با یک و دو کردن در یک سوم دفاعی توپی را لو داد که در نهایت همان توپ وارد دروازه شد. داور هم که یک پنالتی را نگرفت ولی در کل تیم ملی مردانه و آبرومندانه بازی کرد.

سلطانی تصریح کرد: حال آنچه اهمیت دارد، این است که باید شرایط را حفظ کنیم ولی این بسیار سخت خواهد بود. هر مربی نمی‌تواند از پس اینکار بر بیاید. اگر گزینه خوب نداشته باشیم، این روند متوقف می‌شود.

وی درباره بهترین های ایران در این بازی گفت: اشکان دژاگه خیلی عالی بود. واقعا بازیکن کاملی است. یک پنالتی هم گرفت که داور ندید. البته همه عالی بودند. سید جلال هم خیلی خوب و مطمئن و در حد بهترین‌های جام کار کرد. علیرضا حقیقی هم فوق‌العاده بود، خیلی خوب کار کرد. هیچکس فکر نمی‌کرد او اینطور عمل کند. در این مدت بازی نکرده بود، دروازه‌بان وظیفه دارد توپ‌ها را بگیرد اما دو توپ گرفت که وظیفه نبود. دروازه‌بان‌ها همیشه استرس دارند و میزانش مهم است. او استرس کمی داشت، با اعتماد به نفس بازی کرد و باعث شده بود حریف استرس پیدا کند. او اگر به حاشیه نرود، برای چند سال بازیکن شماره یک تیم ملی ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها