الاتحاد-سپاهان؛ جنجالی‌ترین بازی این هفته لیگ قهرمانان آسیا

وقت‌انتقام

دبیرکل سازمان لیگ حرفه ای صربستان خواستار همکاری و خواهرخواندگی باشگاه سپاهان ایران با باشگاه های ستاره سرخ و پارتیزان بلگراد صربستان شد.
کد خبر: ۶۸۶۵۷۱
خواهر خواندگی سپاهان با پارتیزان و ستاره سرخ بلگراد

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، امیر افتاده نماینده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه تورنمنت فوتبال نونهالان لوک اویل با یانکویچ دبیرکل سازمان لیگ حرفه ای صربستان دیدار و گفتگو کرد و گزارشی از تاریخچه و افتخارات باشگاه سپاهان را برای این مقام ارشد فوتبال صربستان تشریح کرد.

یانکویچ در این دیدار با توجه به افتخارات و پیشینه باشگاه سپاهان خواستار عقد تفاهمنامه و خواهر خواندگی سپاهان با باشگاه های پارتیزان و ستاره سرخ بلگراد برای همکاری های بیشتر فوتبال دو کشور شد و اذعان داشت که خود پیگیر موضوع این تفاهمنامه و عملیاتی شدن آن می گردد. این خواهرخواندگی می تواند همکاری های ورزشی دو کشور را گسترش دهد و دو طرف از ظرفیت های همدیگر بهره بببرند.

همچنین امیر افتاده در دیدار با ولادان اسکوریچ رئیس انجمن فوتبال جوانان فدراسیون صربستان گزارشی از فعالیت های باشگاه فولاد مبارکه در حوزه جوانان و تیم های پایه را برای اسکوریچ تشریح کرد.

ولادان اسکوریچ با ابراز خشنودی از توجه ویژه این باشگاه ایرانی به فوتبال پایه خواستار همکاری های دو جانبه انجمن فوتبال جوانان فدراسیون صربستان با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد. وی ابراز امیدواری کرد که به زودی با حضور در ایران ضمن آشنایی بیشتر با باشگاه سپاهان بتواند گام های محکمی برای آغاز همکاری های طرفین بردارد.

newsQrCode
برچسب ها: سپاهان فوتبال
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها