هواداران دو تیم ایران و آرژانتین پیش از برگزاری دیدار دو تیم در خیابان‌های بلوهوریزنته با یکدیگر کری‌خوانی کردند.
کد خبر: ۶۸۶۵۶۰
کری‌خوانی داغ هواداران ایران و آرژانتین

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ شهر بلوهوریزنته کاملاً تحت تاثیر دیدار امشب آرژانتین و ایران قرار گرفته و خیابان‌های این شهر شب گذشته (به وقت برزیل) در اختیار هواداران دو تیم بود.

در حالی که تعداد بسیار زیادی از آرژانتینی‌ها و هواداران تیم ملی فوتبال این کشور در سطح شهر بلوهوریزنته حضور دارند، ایرانی‌های زیادی هم خودشان را به این شهر رسانده‌اند تا برای دیدن دیدار آرژانتین - ایران آماده شوند. از همین رو شب گذشته هواداران دو تیم بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند که این ملاقات‌ها همراه با کری‌خوانی بوده است.

تمام کری‌خوانی‌ها دیدار آرژانتین - ایران بین هواداران دو تیم در فضایی دوستانه صورت می‌گیرد و هواداران پس از کری‌خوانی برای یکدیگر با هم عکس یادگاری می‌گیرند و تا به حال گزارشی مبنی بر دیگری هواداران وجود نداشته است.

هواداران ایرانی حاضر در بلوهوریزنته از ساعت 10 شب گذشته در یکی از میدان‌های اصلی شهر مراسمی را برگزار کرده بودند و در آنجا برای ساعتی به حمایت از تیم ملی پرداختند و ایران را تشویق کردند. همچنین هماهنگی‌های لازم بین هواداران و مشوقان تیم ملی انجام شد تا در بازی با آرژانتین حمایت خوبی از ایران صورت بگیرد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها