حذف اسپانیا و انگلیس دو مدعی اروپایی جام جهانی فوتبال 2014 ، دستمایه طنز برخی از کاربران فضای مجازی شده است.
کد خبر: ۶۸۶۴۶۰

سایت جام جم ورزشی - در حالی که تیم ملی فوتبال ایران شنبه شب به مصاف آرژانتین یکی از مدعیان دیگر این جام می رود که فضای مجازی تحت تاثیر حذف اسپانیا و انگلیس قرار گرفته است.

برخی از کاربران فضای مجازی این روزها نوشته هایی را بر روی صفحات خود می گذارند که طعنه ای طنز آلود به فوتبال اروپا دارد.

این عده از کاربران نوشتند که ˈکاش به جای آرژانتین ،اسپانیا حریف ایران بودˈ و یا عده ای دیگر نوشتند ˈاگر اسپانیا حریف ایران بود ،سه امتیاز تیم ملی حتمی بودˈ.

در برخی دیگر از صفحات فضای مجازی برخی از کاربران نوشتندˈحیف شد که اسپانیا و انگلیس با ایران همگروه نشدند.ˈ

بررسی 100 صفحه مجازی نشان می دهد که حذف اسپانیا مدعی قهرمانی جام جهانی 2010دستمایه طنز برخی از کاربران ایرانی شده است و این کاربران نقدهای تندی را به فوتبال اسپانیا نوشتند.

تعدادی از کاربران به زبان انگلیسی نیز نوشتندˈ اسپانیا و انگلیس زنگ تفریح تیم های تازه نفس شدندˈ و برخی دیگر نیز پرتغال را سومین تیم مدعی در آستانه حذف اروپایی می دانند.

ˈ خداحافظ فوتبال اروپایی ˈ نیز صفحه ای فارسی زبانی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و این صحفه به تحلیل شکست های تیم های اروپایی مدعی جام جهانی 2014 پرداخته است.

تیم ملی فوتبال اروگوئه با درخشش لوییس سوارز با نتیجه 2 بر یک مقابل انگلیس پیروز شد تا انگلیس را در دور مقدمانی از جام جهانی 2014 حذف کند.

تیم ملی فوتبال اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جهان با شکست 2 بر صفر مقابل شیلی وداع زودهنگامی از دور رقابت های جام جهانی 2014 برزیل داشت.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها