تبعات یک رفتار غیرحرفه‌ای

پپه یک جلسه محروم شد

آرژانتین به منظور یافتن راهی برای شکستن دفاع سرسخت تیم ملی ایران در دومین دیدار دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی، باید از تمام ظرفیتهای خود استفاده کند.
کد خبر: ۶۸۶۱۲۲
توصیه آسوشیتدپرس به آرژانتینی‌ها پیش از دیدار با ایران

سایت جام جم ورزشی - به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تیم آرژانتین در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 31 خرداد ماه( 21 ژوئن) در ورزشگاه مینیرو در شهر بلوهوریزونته برزیل به مصاف تیم ملی ایران می رود.

اظهارات اخیر مسی در مورد تاکتیک های تیم آرژانتین در اولین دیدار این گروه، گمانه هایی را در مورد اختلاف نظر کاپیتان آرژانتین با الخاندرو سابه سرمربی این تیم مطرح کرده است.

تیم آرژانتین با هر آرایشی که شنبه شب مقابل ایران به میدان بیاید، باید در برابر تیمی که نیجریه را با تساوی بدون گل متوقف کرد، بردبار و شکیبا باشد.

آگوستین اوریون دروازه بان ذخیره تیم آرژانتین گفت تمام مسابقات مشکلات خود را دارند و کار ما فائق آمدن بر این مشکلات است.

مسی و آرژانتین در دیدار با بوسنی با وجود پیروزی دو بر یک ، اشتباهات زیادی مرتکب شدند. آنها بازی را به جای سه مهاجم با دو مهاجم و آرایش 5-3-2 آغاز کردند. مسی آرایش 4-3-3 را ترجیح می دهد و براساس گزارش رسانه های آرژانتینی، او و سایر بازیکنان در نیمه بازی تاکید کردند که سابه یا نیاز به تغییر تاکتیک دارد. سرمربی این تغییر را انجام داد، اما گمانه هایی در مورد وجود شکاف میان مسی و سابه یا مطرح شد.

سایر بازیکنان آرژانتین هر گونه اختلاف جدی بین این دو نفر را رد کردند.

ماریانو آندوخار دیگر دروازه بان ذخیره آرژانتین گفت: مسی همانگونه که حق دارد نظر خود را داد و شما نباید به دنبال چیزهایی باشید که وجود ندارد.

پیروزی مقابل ایران گام محکمی برای آرژانتین است، اما دفاع ایران مانع بالقوه بر سر راه آنها است.

کارلوس کروش از اینکه به تیم او برچسب دفاعی زده شود، ناخشنود است.

وی گفت نتیجه مقابل نیجریه نتیجه منصفانه یک بازی بود.

سرمربی تیم ملی ایران گفت بازیکنان من شایسته احترام و همدلی برای بازی در بزرگترین صحنه فوتبال هستند که به علت تاثیر تحریم های اقتصادی بر این کشور برگزاری دیدارهای تدارکاتی دشوار بود است.

وی گفت تیم ایران آماده رویارویی با تیم آرژانتین در ورزشگاه مینیرو است.

کروش اظهار داشت مسابقه ما با آرژانتین بزرگترین و مهمترین مسابقه در تاریخ فوتبال ایران خواهد بود.هنوز معتقدم بسیاری می پندارند که فقط سه تیم در گروه اف وجود دارد و کارشناسان براین باورند که آرژانتین صدرنشین گروه است و نیجریه و بوسنی برای تیم دومی گروه رقابت می کنند. البته در مورد آرژانتین درست است.

کروش فاش نکرد که تیم او برای مهار بازیکنانی مانند مسی، سرخیو آگرو و گونزالو هیگواین به همان تاکتیک متوسل خواهد شد یا خیر.

وی گفت: ما این مسابقه را بزرگترین چالش پیش روی خود می دانیم و تلاش می کنیم روحیه چالشی را به نمایش بگذاریم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها