دروازه‌بان استقلال بالاخره رفتنی شد

سیدمهدی رحمتی به پیکان پیوست

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی رقابت دیرینه ای با یکدیگر دارند. این دو سوپراستار دنیای فوتبال اما از لحاظ اخلاقی بسیار با هم متفاوت هستند.
کد خبر: ۶۸۵۵۵۰
دو رفتار کاملا متفاوت از لیونل مسی و کریستین رونالدو/تصاویر

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ این دو فوق ستاره باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا هم اکنون به همراه تیم های ملی کشورشان در برزیل به سر می برند. مسی به همراه آرژانتین پیروزی با ارزشی مقابل بوسنی به دست آورد اما رونالدو و یارانش مقابل آلمان تحقیر شدند. عملکرد فنی این دو بازیکن مورد توجه نیست، آنچه در اینجا اهمیت دارد رفتار متفاوت این دو ستاره در قبال هوادارانشان است.

پیش از دیدار آرژانتین با بوسنی لیونل مسی در عین تکبر و خودخواهی از دست دادن با یک پسربچه مشتاق خودداری کرد تا انتشار این عکس در رسانه های مختلف دنیا انتقاداتی را متوجه مسی کند اما در آن سو رونالدو پیش از دیدار پرتغال و آلمان برخورد گرم و صمیمانه ای با کودکی که قصد صحبت کردن با او را داشت از خود نشان داد تا تفاوت های رفتاری این دو ستاره باز هم مشخص شود. کافی است به عکس های زیر نگاه کنید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
elmira
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
۰
۱
مسی بعد از بازی گفت كه اصلا متوجه ان كودك نشده و با اهدا كردن پیراهن امضا شده خودش و عكس گرفتن با ان كودك از او دلجویی كرد.
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
۱
۰
هیچوقت این اخلاق نا پسند از مسی سر نمیزنه صد در هزار متوجه نشده

نیازمندی ها