نماینده مردم بابل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

تا پایان امروز مشکل فشار گاز استان مازندران برطرف می شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با بهره برداری از سه ایستگاه تقویت فشار خط لوله دهم سراسری و تکمیل بخشی از این خط لوله حدفاصل پتاوه تا پل کله تا زمستان سال جاری، ظرفیت گازرسانی به مرکز ایران افزایش می یابد.
کد خبر: ۶۸۵۵۴۵
افزایش ظرفیت گازرسانی به مرکز ایران تا پیش از زمستان

حمیدرضا عراقی تأمین گاز مصرفی فصل سرمای کشور در مجموعه شرکت ملی نفت ایران برنامه ریزی شده است، افزایش ظرفیت گازرسانی با تکمیل پروژه های در دست اجرای خطوط لوله انتقال گاز در برنامه شرکت ملی گاز ایران قرار دارد.

وی افزود: در این راستا با بهره برداری از سه ایستگاه تقویت فشار خط لوله دهم سراسری و تکمیل بخشی از این خط لوله حدفاصل پتاوه تا پل کله تا زمستان سال جاری، ظرفیت گازرسانی به مرکز ایران افزایش می یابد.

خط لوله دهم سراسری به قطر 56 اینچ و طول 632 کیلومتر با ظرفیت 70 میلیون متر مکعب در روز، از مسیر کنگان- پتاوه- اصفهان عبور می کند و 3 ایستگاه تقویت فشار، وظیفه تقویت گاز در جریان این خط لوله را بر عهده دارند.

از مسیر 632 کیلومتری این خط لوله انتقال سراسری گاز کشور، 417 کیلومتر بین کنگان (عسلویه) تا پتاوه (کهگیلویه و بویراحمد) در مدار بهره برداری قرار دارد و از 215 کیلومتر خط لوله حدفاصل پتاوه تا پل کله (غرب اصفهان)، 175 کیلومتر خط لوله 56 اینچ و 40 کیلومتر خط لوله 30 اینچ در برنامه احداث و راه اندازی است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها