از گوشه و کنار شنیدیم که تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد تا با برگزاری اردوی خارج از کشور آمادگی بازیکنان را برای لیگ چهاردهم بالا ببرد.
کد خبر: ۶۸۵۵۳۰
احتمال دیدار تدارکاتی پرسپولیس با آث میلان

به گزارش سایت جام جم ورزشی، سرخپوشان در حال حاضر در اردوی آماد‌سازی در شهر اردبیل به سر می‌برند و از این رو مربیان این تیم اعلام کردند که مسئولان باشگاه درصدد هستند تا کاروان پرسپولیس را به یکی از شهرهای ایتالیا آلساندریا، سیراکوزا، رم، جنوا و یا ونیز بفرستند.
البته این موضوع را از زبان مربیان شنیدیم و اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند شاگردان دایی عازم ایتالیا خواهند شد. حتی در این راستا شنیده شد در صورتی که باشگاه آث میلان قبول کند و با سرخپوشان به توافق برسد دیدار دستانه‌ای بین آنها برگزار خواهد شد. باید دید که مدیرعامل باشگاه توان پرداخت هزینه‌های سفر تیم را دارد یا نه!

*امروز ساعت 18 / بازی پرسپولیس – دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
تیم فوتبال پرسپولیس امروز در قالب دیداری دوستانه به مصاف دانشجوهای اردبیلی می‌رود.
امروز ساعت 18 پرسپولیس با تیم دانشگاه آزاد اردبیل در ورزشگاه اختصاصی این تیم دیداری تدارکاتی برگزار می‌کند.

بد نیست بدانید شاگردان علی دایی 2 بازی دوستانه دیگر هم با تیم‌های شهرداری اردبیل خواهند داشت و به نوعی می توان گفت که از فردا تمرینات اصلی این تیم آغاز می‌شود.
پرسپولیسی‌ها برای برگزاری ادامه اردوی خود شنبه راهی آستارا می شوند و یک دیدار دوستانه با تیم دسه سومی این شهر انجام خواهند داد که در این میان علی دایی سرمربی پرسپولیس بیشتر از بازیکنان اصلی در ترکیب استفاده خواهد کرد تا آمادگی آنها را محک بزند.

محمدرضا خلعتبری مهاجم سرعتی سرخپوشان یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و بدون داشتن رضایت‌نامه از باشگاه پرسپولیس جایی نمی‌تواند برود. از این‌رو کادر فنی پرسپولیس اعلام کرده که منتظر مهاجم تیم ملی هستند تا هر چه زودتر با مسئولان باشگاه به توافق برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها