سرمربی مکزیک پس از تساوی با برزیل به تمجید از عملکرد بازیکنان تیم خود پرداخت.
کد خبر: ۶۸۵۴۸۸
خوشحالی سرمربی مکزیک از موفقیت شاگردانش مقابل برزیل

به گزارش جام جم ورزشی، مکزیک در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر برزیل قرار گرفت که این دیدار در پایان با درخشش دروازه‌بان مکزیک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

میگل هررا سرمربی مکزیک پس از تساوی تیمش برابر برزیل گفت: بازی خوبی برابر تیم بزرگی چون برزیل انجام دادیم. آن‌ها تماشاگران زیادی در ورزشگاه داشتند که جو را به سود آن‌ها کرده بود. برزیل بازیکنان بزرگی دارد که هر لحظه می‌تواند خطرساز شود اما ما نشان دادیم که تیم کوچکی نیستیم و برای انجام بازی‌های زیبا به برزیل آمده‌ایم. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

با تساوی برزیل و مکزیک هر دو تیم چهار امتیازی شدند تا صرف نظر از نتیجه بازی کرواسی و کامرون در رده‌های اول و دوم گروه خود قرار گیرند.

سرمربی مکزیک در ادامه گفت: ‌بازی پرنوسانی را در بازی با برزیل شاهد بودیم. می‌توانم بگویم که این یک جنگ واقعی بود. هر 11 بازیکن ما برابر 11 بازیکن آن‌ها جنگید تا این نتیجه به دست آید.

اوچوآ دروازه‌بان مکزیک با واکنش‌های خوبی که در این دیدار داشت توانست به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. سرمربی مکزیک با تمجید از دروازه‌بان خود گفت: اوچوآ در این دیدار سه واکنش بسیار خوب داشت که باعث شد این نتیجه حفظ شود. واکنش‌های او باعث شد تا انگیزه تیم ما نیز در ادامه مسابقه بالا برود.

مکزیک در دیدار آخر خود در مرحله گروهی جام جهانی باید برابر کرواسی به میدان برود که می‌تواند دیداری حساس و تعیین کننده برای صعود یکی از دو تیم باشد.

اوچوآ دروازه‌بان مکزیک نیز پس از پایان این مسابقهع گفت: این بازی بهترین بازی من در تاریخ جام‌های جهانی بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستم عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشم. از هم‌تیمی‌هایم و خانواده‌ام که مثل من تلاش کردند تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها