سرمربی تیم فـــــــوتبال سپاهان گفت: اگر محمدرضا خلعتبری آزاد شود قطعا در لیست فصل بعد سپاهان حضور دارد.
کد خبر: ۶۸۴۹۲۲

به گزارش سایت سپاهان، زلاتکو کرانچار پس از برگزاری اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ چهاردهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهار روز اول تمرینات تست‌های آمادگی جسمانی را در نظر داریم و به دنبال آن با اضافه شدن بازیکنان به تیم، تمرینات تاکتیکی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش و حضور بازیکنان جدید شرایط تمرینی بهتر خواهد شد و اولین اردوی تدارکاتی را هم در تیرماه و با کامل شدن ترکیب تیم در ترکیه برگزار خواهیم کرد.

کرانچار گفت: پیش از اردوی ترکیه، دو هفته در اصفهان تمرین می‌کنیم، سپس اردوی تدارکاتی ما در ترکیه به مدت 12 روز برگزار می‌شود و در پی آن هستیم تا سه دیدار دوستانه هم در این کشور برگزار کنیم. با بازگشت از ترکیه در فاصله زمانی هشت روزه‌ای که تا شروع لیگ داریم تمرینات خود را در اصفهان ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد جذب بازیکن برزیلی گفت: مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با بازیکن برزیلی که پیشتر مورد تائید ما قرار گرفته به برزیل سفر کرده و نتایج مذاکره خلیلیان با گزینه مورد نظر ما تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

کرانچار همچنین درباره شایعه جذب خلعتبری تأکید کرد: برای حضور در سپاهان ابتدا باید تکلیف خلعتبری با پرسپولیس و عجمان مشخص شود. اگر این بازیکن آزاد باشد قطعاً در لیست سپاهان قرار می‌گیرد. ‌‌/‌‌ جام‌جم

استقلال از ارمنستان بازیکن گرفت

هرائل مگوییان، بازیکن بیست و هشت ساله ارمنستانی دیروز با استقلال قرارداد امضا کرد.

این بازیکن اهل کشور ارمنستان است و امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد دو ساله بست.

علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال با تائید این خبر به فارس گفت: این بازیکن در پست دفاع است و از امروز در تمرینات شرکت می‌کند. ‌‌/‌‌ جام‌جم

دقیقی: همچنان در حال مذاکره هستم

مهاجم سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فصل بعد به دلیل مشکلاتی که دارم، قطعا در تهران هستم.

سعید دقیقی در مورد این‌که گفته می‌شود با علی نظری‌جویباری برای حضور در استقلال مذاکره کرده است، گفت: در مورد کلیت این موضوع که با کدام تیم مذاکره کردم صحبت نمی‌کنم، اما به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و تحصیلی از تراکتورسازی جدا شدم و با تیم‌های دیگر در حال مذاکره هستم.

وی در مورد این‌که چه زمانی تیم آینده او مشخص می‌شود، اظهار کرد: در این هفته تیم فصل بعدم را مشخص می‌کنم. در این شرایط از مسئولان تراکتورسازی درخواست می‌کنم به عنوان پاداش قهرمانی در جام حذفی، حداقل قرارداد سال قبل را با ما تسویه کنند. ‌‌/‌‌ فارس

احتمال انصراف نیلسون از بازگشت به ایران

پس از رضایت نیلسون برای تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس، این بازیکن با نظر دایی از طرف مدیر برنامه‌هایش با قرمزپوشان به توافق رسید و قرار بود هفته گذشته به ایران سفر کند، اما به دلیل برخی مشکلات که گفته شد بیماری همسرش است، به ایران برنگشت.

پس از چند روز حرف و حدیث‌های زیاد درباره این دروازه‌بان که سر زبان‌ها افتاد، بیات، مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان پس از گفتگوی شب گذشته‌اش با نیلسون به فارس گفت: در این چند وقت که نیلسون بنا به دلایل شخصی به ایران نیامد، حرف‌های زیادی درباره این دروازه‌بان مطرح شده است؛ بعضی‌ها می‌گویند به خاطر جام جهانی و دیدن بازی‌ها به ایران نیامده، در شرایطی که نیلسون اصلا به برزیل نرفته و هنوز در پرتغال است.

وی افزود: برخی‌ها مطرح می‌کنند چون سوشا مکانی پرسپولیسی شده، نیلسون قصد آمدن به ایران را ندارد، اما آنها این موضوع را نمی‌دانند که نیلسون قبلا هم با دروازه‌بانان خوبی مثل گردان و حقیقی رقابت کرده، پس این مساله خیلی خنده‌دار است. از طرف دیگر بعضی‌ها مشکلات مالی را مطرح می‌کنند که همین جا با تشکر از زحمات رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس باید اعلام کنم هر کاری که ایشان قول داده بود تا الان اجرایی شده، اما بخشی از مطالبات نیلسون مانده که دلیل نمی‌شود نیلسون به خاطر آن از حضور در ایران صرف‌نظر کند. او با توجه به تخفیفی که به باشگاه داد، ثابت کرد پرسپولیس را دوست دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که پس مشکل نیلسون چیست، گفت: این دروازه‌بان هشت ماه است که با بیماری همسرش دست و پنجه نرم می‌کند. حتی در ایران هم درگیر این موضوع بود و الان هم همسرش تحت آزمایش‌های مختلف بوده و قرار است تا آخر هفته جواب نهایی را نیلسون به ما بدهد. ‌‌/‌‌ جام‌جم

لک با تراکتورسازی تمدید کرد

حامد لک، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو سال تمدید کرد.

لک دیروز در شرایطی در جلسه با مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد که محسن فروزان هم از گسترش فولاد تبریز به تراکتورسازی پیوسته تا رقیبی سرسخت برای او به حساب آید. ‌‌/‌‌ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها