ماموران متهمان را در یک روستا محاصره کردند و دختر ربوده شده را از صندوق عقب خودرو نجات دادند

نجات دختر نوجوان از دام 3 آدم ربا در روستا

سه مرد که به بهانه مسافرکشی، دختر نوجوانی را ربوده و وی را به روستایی در حومه شهر مشهد برده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۴۸۸۹

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی در این باره به جام‌جم گفت: روز بیست و چهارم خرداد امسال خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی مشهد از گمشدن دختر شانزده ساله‌شان خبر دادند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای یافتن این نوجوان آغاز شد تا این‌که ساعاتی بعد خانواده دختر گمشده با حضور دوباره در پلیس آگاهی عنوان کردند، وقتی در جستجوی فرزندشان بوده‌اند، مردی به آنها گفته دخترشان به عنوان مسافرسوار یک خودروی سواری شده است. بنابراین احتمال می‌دهند فرزندشان از سوی سرنشینان همان خودرو ربوده شده باشد.

سرتیپ ابوالقاسم اسفندیاری افزود: با احضار شاهد به پلیس آگاهی و تحقیق از وی، چهره‌نگاری رایانه‌ای سرنشینان و شماره پلاک خودروی مسافربر که سه مرد بودند در اختیار پلیس قرار گرفت. جستجو برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این که ماموران پاسگاه گوجگی مطلع شدند خودروی متهمان در روستای گوجگی مشاهده شده است. وی یادآور شد: با به‌دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد عازم محل شدند و همراه ماموران پاسگاه و بسیج با جستجو در روستا پرداخته و خودروی متهمان را شناسایی کردند و دختر نوجوان را که در صندوق عقب خودرو محبوس شده بود، نجات دادند و سه‌مرد آدم ربا را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: متهمان برای تحقیق در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفتند و به ربودن دختر نوجوان اعتراف کردند و گفتند: روز حادثه، دختر نوجوان را به‌عنوان مسافر سوار کردیم و در میانه راه به زور و تهدید او را ربودیم و به انتقال به روستایی در خارج از شهر، تصمیم داشتیم با سرقت اموال دختر ربوده شده، او را مورد آزار و اذیت قرار دهیم که پیش از هر اقدامی دستگیر شدیم.

با صدور قرار قانونی برای سه مرد آدم ربا، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. افرادی که در دام این سه متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت به پلیس آگاهی مشهد در استان خراسان‌رضوی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها