سایت اینترنتی «تلگراف» انگلیس ترکیب ایران را در بازی مقابل نیجریه پیش بینی کرد.
کد خبر: ۶۸۴۷۲۳
پیش بینی «تلگراف» از ترکیب ایران مقابل نیجریه

سایت جام جم ورزشی - پایگاه اینترنتی روزنامه‌ "تلگراف" انگلیس به دیدار امشب ایران و نیجریه پرداخته و شرایط دو تیم را ارزیابی کرد.

این گزارش به برخی نکات کلیدی درباره تیم ملی ایران اشاره کرده و نوشته است: ایران در گروه خود در آسیا با یک رکورد عالی در کارهای دفاعی کار خود را به پایان رساند. هیچ کدام از دو تیم نتوانسته‌اند در تاریخ جام جهانی موفقیت خاصی را به دست بیاورند.

نیجریه پس از پیروزی یک بر صفر مقابل بلغارستان در جام جهانی 98 دو تساوی و شش باخت در بازی‌های دیگر خود در جام جهانی داشته است. ایران هم بعد از برد دو بر یک مقابل آمریکا 16 سال است که نتوانسته است در جام جهانی بردی داشته باشد.

ایران در 9 بازی خود در جام جهانی شش گل زده و 18 گل خورده است.

* ترکیب ایران: دنیل داوری، مهرداد بیت آشور، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، مهرداد پولادی، جواد نکونام، قاسم حدادی فر، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد.

* ترکیب نیجریه: انیاما، آمبروز، اوبابونا، اومرو، اوشانیوا، اوبی میکل، اونازی، موزس، اودموینگی، آمنیکه و عزیز

"تلگراف" در حالی ترکیب ایران را این گونه پیش‌بینی کرده که هنوز تصمیم کی‌روش در خط دروازه‌ و همچنین دفاع مشخص نیست. اگر قرار باشد ایران با ترکیبی که در آخرین بازی تدارکاتی خود مقابل ترینیداد و توباگو به میدان رفت، به مصاف نیجریه برود این بازیکنان در زمین خواهند بود.

علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها