به منظور تسهیل در سفرهای بین شهری به مناسبت نیمه شعبان، طرح ویژه ترافیکی در جاده‌های استان اصفهان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۰۲۷

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: همه ساله با فرا رسیدن این ایام مردم از اقصی نقاط کشور به سمت مسجد مقدس جمکران می‌روند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز با افزایش حجم مسافرت‌ها و ترافیک در جاده‌های این استان مواجه باشیم.

سرهنگ رضا رضایی با بیان این که پلیس راه استان به این منظور آماده‌ باش 100 درصدی طرح ویژه ترافیکی را در بیشتر محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌کند، افزود: اجرای این طرح از گره‌های کور ترافیکی جلوگیری خواهد کرد.رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: این طرح از ساعت 6 صبح امروز (پنجشنبه بیست و دوم خرداد) آغاز شده تا پایان روز بیست و سوم خرداد ادامه خواهد داشت.

رضایی اضافه کرد: مرکز پیام پلیس راه استان به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۳۲۱۸۲۱۵۷ آماده پاسخگویی به مردم درخصوص اطلاعات و وضع راه‌های استان خواهد بود.

وی از برقراری محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در این دو روز خبر داد و گفت: بر این اساس تردد انواع کامیون و تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در مسیرهای اصفهان ـ تهران، نایین ـ یزد، اردستان، نطنز ـ بادرود، کاشان ـ اصفهان و کاشان ـ قم از آغاز تا پایان این طرح ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای مذکور می‌توانند برای تردد از مسیر جایگزین اصفهان ـ دلیجان ـ سلفچگان استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها