انتخاب علیرضا حقیقی به عنوان دروازه‌بان اول تیم‌ملی در جام جهانی بیشتر شبیه یک شوخی است اما این شوخی انگار در حال جدی شدن است!
کد خبر: ۶۸۱۹۶۸
دروازه بان اصلی تیم ملی در جام جهانی مشخص شد

در حالی که به نظر می‌رسید کروش دروازه‌بان شماره یک ایران در جام جهانی 2014 برزیل را از میان رحمان احمدی یا دانیل داوری انتخاب کند و در شرایطی که بعد از اختصاص پیراهن شماره یک به احمدی پیش‌پینی می‌شد رحمان انتخاب اول کی‌روش برای جام جهانی باشد، سرمربی تیم‌ملی دیشب در مصاف ترینیداد و توباگو دروازه ایران را به علیرضا حقیقی سپرد.

از آنجایی که معمولا در آخرین بازی تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار می‌شود، ترکیب اصلی مورد آزمایش و محک قرار می‌گیرد، تصور می‌شود کروش قصد دارد جام جهانی را با حقیقی شروع کند.

حقیقی که باتوجه به وجود رقبایی مانند سوشا مکانی، حامد لک و … حتی انتخابش به عنوان دروازه‌بان سوم تیم‌ملی زیر سوال بود، حالا هیچ بعید نیست دروازه‌بان اصلی تیم‌ملی در جام جهانی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مصطفی
Germany
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
خیلیم خوبه حقیقی عقاب آسیاست
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
البته عقابی با پر و بال ریخته و ....
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
كارتیم ملی ماهم شده مسخره بازی، دروازه بان اروپایی مون رو ول كردیم چسبیدیم به دروازبانی كه تواین مدت نه جای بازی داشته نه درپرسپولیس فیكس بوده، حتی مجیدی بهش چند گل زده
رامین
United Kingdom
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
دروازه بانی با فیزیك مناسب و جسارت بالا. و چیزی كه بنطر میرسه كیروش به اون اعتقاد داره داشتن جسارته و خود برتر بینی نسبت به دیگران

نیازمندی ها