روز‌به‌روز کاربران سیستم‌های رایانه‌ای بیشتر می‌شوند و این روند موجب شده است استفاده از اینترنت و سرویس‌های اینترنتی نیز افزایش یابد. همان‌طور که بسیاری از شما اطلاع دارید استفاده از اینترنت مشکلات زیادی را به همراه دارد که ساده‌ترین و رایج‌ترین آن آلوده‌شدن رایانه به ویروس‌ها و بدافزارها است.
کد خبر: ۶۸۱۹۱۸
نابودگر 9 دشمن شماره یک بدافزارها

البته باتوجه به افزایش سطح دانش کاربران امروزه مشاهده می‌کنیم بسیاری از کاربران دست‌کم از یک ویروس‌یاب ساده روی سیستم‌عامل خود کمک می‌گیرند تا احتمال آلودگی به ویروس‌ها را کاهش دهند. با این حال بسیاری از بدافزارها ازجمله کرم‌ها، تروجان‌ها، ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی، باجگیرها (زورگیرهای دیجیتالی)، کی‌لاگرها و سارقان رمزها وجود دارند که با ویروس‌یاب‌ها قابل شناسایی نیست و بسیاری از آسیب‌های وارده به رایانه‌های کاربران نیز ناشی از فعالیت این نوع از بدافزارهاست.

این هفته قصد داریم یکی از بهترین مبارزان ویندوزی برای جنگ با انواع بدافزارها را به شما معرفی کنیم.

حفاظت کامل

نرم‌افزار قدرتمند The Cleaner 9 ابزاری با روش کار ساده و بسیار سریع است که میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. به کمک این نرم‌افزار در زمانی بسیار کوتاه رایانه شما از انواع بدافزار پاکسازی می‌شود و پس از آن حفاظت از رایانه در هر لحظه نیز تضمین خواهد شد.

حفاظت در لحظه (Real-Time)، پاکسازی با یک کلیک، سرعت بالای اسکن و پاکسازی، شناسایی حرفه‌ای فعالیت‌های مشکوک و پشتیبانی از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز از قابلیت‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

شناسایی هوشمندانه

ترکیبی از فناوری‌های شناسایی بدافزار نابودگر 9 را در رده بهترین شناسایی‌کنندگان بدافزار قرار داده است. استفاده از بانک‌های اطلاعاتی بدافزارهای شناسایی شده، بررسی فعالیت‌های مشکوک در رایانه و به‌کارگیری روش‌های ابتکاری هوشمندانه موجب می‌شود عملیات تشخیص و پاکسازی به بهترین شکل انجام شود.

فقط یک کلیک

قابلیت یک کلیک (One-Click) در این نرم‌افزار از دیگر امکانات قابل توجه در آن به‌شمار می‌رود. شما با فشار یک کلیک ماوس می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، عملیات به‌روزرسانی، اسکن و پاکسازی را انجام دهید.

حفاظت لحظه‌ای

ویژگی TCActive مخفف عبارتThe Cleaner Active است و به شما این اطمینان را می‌دهد که بدون استفاده از قابلیت یک کلیک نیز در تمام لحظات همه فعالیت‌ها روی سیستم‌عامل رایانه شما بررسی و جلوی هرگونه فعالیت مشکوکی گرفته شود. همچنین جلوگیری از ورود بدافزارها به رایانه یا شروع فعالیت آنها نیز از دیگر امکاناتی است که این بخش در اختیار شما قرار می‌دهد.

عملیات خودکار

دوست دارید هر هفته یکبار کل هارد‌دیسک رایانه‌تان را بررسی و بدافزارهای احتمالی موجود در آن را پاک کنید؟ به‌روزرسانی خودکار و اسکن‌ در بازه‌های زمانی مشخص شده از سوی شما از جمله امکاناتی است که در نسخه حرفه‌ای این نرم‌افزار در اختیارتان قرار می‌گیرد.

نسخه رایگان نرم‌افزار قدرتمند The Cleaner 9 با قابلیت استفاده به مدت 30 روز و پشتیبانی نکردن از امکانات حفاظت لحظه‌ای و به‌روزرسانی و اسکن خودکار از لینک زیر قابل دانلود است:

http:‌/‌‌/‌www. moosoft. com‌/‌uc. php?id=44

توجه: نصب و اجرای این نرم‌افزار در کنار دیگر نرم‌افزارهای امنیتی و آنتی‌ویروس نیز امکان‌پذیر است. (ضمیمه کلیک)

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها