حقیقی لیاقت پوشیدن پیراهن شماره ۸ را دارد

علی کریمی به حقیقی رخصت داد

علی کریمی گفت: علی حقیقی به جای فکر کردن به پوشیدن پیراهن شماره ۸ با قدرت خود را برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد جهان آماده کند.
کد خبر: ۶۸۱۵۰۰
علی کریمی به حقیقی رخصت داد

علی کریمی در خصوص پوشیدن شماره 8 تیم ملی توسط رضا حقیقی اظهار داشت: بالاخره در هر تیم هر آمدنی رفتنی دارد. رضا حقیقی هم با خیال راحت شماره 8 تیم ملی را بپوشد چون لیاقتش را دارد. ما نباید به این چیزها فکر کنیم و حقیقی باید با تمرکز کامل در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا حضور پیدا کند.

وی افزود: بیان شدن چنین مباحثی در مورد پوشیدن پیراهنی با یک شماره خاص حرف جدیدی است که برخی آن را مطرح می‌کنند. شماره 8 مدتی بر تن من بود و حالا کسی دیگر می‌خواهد آن را بپوشد. این روزها مُد شده که اجازه بگیرند،‌اما به نظر من نیازی به اجازه نیست. مگر مارادونا با شماره 10 آرژانتین که همه کار برای این تیم کرد پیراهنش را به ویترین بردند، پس حقیقی با خیال راحت کار خود را انجام دهد و اصلاً به این موارد فکر نکند. من برای او و تمام بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.(فارس)

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پوشیدن شماره 8 تیم ملی توسط رضا حقیقی اظهار داشت: بالاخره در هر تیم هر آمدنی رفتنی دارد. رضا حقیقی هم با خیال راحت شماره 8 تیم ملی را بپوشد چون لیاقتش را دارد. ما نباید به این چیزها فکر کنیم و حقیقی باید با تمرکز کامل در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا حضور پیدا کند.

وی افزود: بیان شدن چنین مباحثی در مورد پوشیدن پیراهنی با یک شماره خاص حرف جدیدی است که برخی آن را مطرح می‌کنند. شماره 8 مدتی بر تن من بود و حالا کسی دیگر می‌خواهد آن را بپوشد. این روزها مُد شده که اجازه بگیرند،‌اما به نظر من نیازی به اجازه نیست. مگر مارادونا با شماره 10 آرژانتین که همه کار برای این تیم کرد پیراهنش را به ویترین بردند، پس حقیقی با خیال راحت کار خود را انجام دهد و اصلاً به این موارد فکر نکند. من برای او و تمام بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930317001472#sthash.JepaJc1I.dpufشیدن پیراهنی با یک شماره خاص حرف جدیدی است که برخی آن را مطرح می‌کنند. شماره 8 مدتی بر تن من بود و حالا کسی دیگر می‌خواهد آن را بپوشد. این روزها مُد شده که اجازه بگیرند،‌اما به نظر من نیازی به اجازه نیست. مگر مارادونا با شماره 10 آرژانتین که همه کار برای این تیم کرد پیراهنش را به ویترین بردند، پس حقیقی با خیال راحت کار خود را انجام دهد و اصلاً به این موارد فکر نکند. من برای او و تمام بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها