شاید اکنون بفهمیم چرا تیموریان فصل گذشته این قدر هوای قطر به سرش زده بوده!
کد خبر: ۶۸۱۰۸۰
بازیکن 9 میلیاردی استقلال را بشناسید/تصویر متن
بازیکن 9 میلیاردی استقلال را بشناسید

به گزارش جام جم ورزشی ،اگر سری به سایت معتبر ترانسفر مارکت بزنید، می توانید با قیمت حدودی بازیکنان لیگ های جهان آشنا شوید.

در این سایت اطلاعاتی در مورد بازیکنان ایران نیز نوشته شده است؛ سری به صفحه مربوط به تیموریان زدیم، جایی که اطلاعات موجود در آن باور کردنی نبود. بله همان طور که در تصویر فوق می بینید، قیمت این بازیکن 2 میلیون یورو یعنی چیزی حدود 9 میلیارد تومان نوشته شده است.

شاید اکنون بفهمیم چرا تیموریان فصل گذشته این قدر هوای قطر به سرش زده بوده و چرا اصرار داشت اول پولش را بگیرد و بعد بازی کند؛ این بازیکن واقعاً به فتح الله زاده تخفیف داده بود.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا درخشش او در جام جهانی باعث می شود با رقمی نزدیک به مبلغ درج شده در سایت ترانسفر مارکت به لیگ های اروپایی بپیوندد یا سن زیاد او باعث شود که قطر را به عنوان مقصد نهایی انتخاب کند؛ خدا را چه دیدید شاید هم در استقلال ماند و شد بمب نقل و انتقالات افشارزاده.(بی باک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
البته اگه توی همون سایت نگاه كنین میبینین كه سید جلال دقیقا همون قدر میارزه كه آندو ولی نمیدونم چرا اینقدر یكطرفه به قضایا نگاه میكنید. این یك حرف از روی تعصب نیست میتونین هر روز نسبت اخبار منفی پرسپولیس و مثبت استقلال رو بررسی كنید كه نسبت عجیبی دارند. در ضمن در همین سایت ذكر شده توسط شما تیم پرسپولیس با ارزش ترین تیم لیگ ایران معرفی شده .

نیازمندی ها