دلیل تغییر رنگ پیراهن ملی‌پوشان در دومین روز تمرین

پوشیدن لباس سبز در کمپ کورینتیانس ممنوع

تکذیب یک مصاحبه جنجالی

علی دایی: من آن حرف ها را نزدم

امروز گفت و گویی جنجالی از علی دایی درباره علی کریمی در یکی از سایت های ورزشی منتشر شد که علی دایی آن را به محض ورود به ایران تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۸۰۸۵۴
علی دایی: من آن حرف ها را نزدم

سایت جام جم ورزشی - این سایت ورزشی از قول علی دایی نوشته بود که علی کریمی را دوست دارد و اطرافیان باعث شدند تا میانه آن دو شکرآب شود. اما علی دایی این مصاحبه را تکذیب کرده و عنوان داشته که روحش از این مصاحبه خبر ندارد.

سایت ورزشی که این مصاحبه را از علی دایی بر روی خروجی خود گذاشته میانه خوبی با دایی ندارد. این سایت که به نظر می رسد طرفدار علی کریمی باشد پیش از این نیز بارها مطالبی کذب درباره سرمربی پرسپولیس منتشر کرده است. البته اختلاف گردانندگان این سایت نوپای ورزشی با علی دایی موضوعی است که در شبکه های اجتماعی مطرح می شود.

این سایت نیز سرمنشا خبر کذب ملاقات علی کریمی با سعید شیرینی در زندان اوین در روزهای گذشته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
خواننده
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
چطور رابطه خوبی با كریمی داشته این سایت كه خبرش در مورد همون بازیكن كذب در اومده؟
ایمون
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
ادمین جان می دونی مردونگی یعنی چی؟ یعنی واقعیت رو نوشتن به هر قیمتی. از اون سایتی كه قبل از تو این مصاحبه رو تكذیب كرد ( آی اسپورت) بپرس چرا خبر ملاقات رحیمی و شیرینی و از روی سایتش برداشت؟ كذب بود نه؟ ملاقات كریمی و شیرینی لااقل از روی سایت بانك ورزش برداشته نشد. من از ادمینای بانك ورزشم. پس نگو خبر ملاقات شیرینی و كریمی كذب بود. ما هم می تونیم بگیم خبر ملاقات رحیمی و شیرینی كذب بود اما واقعیت بود. ما هم می دونستیم و كار نكردیم اما اونا كار كردند و مجبور شدند بردارند. این مصاحبه رو هم كه میگی برو ببین. فردا براتون میذارم متن كاملشو و اگه نیاز شد با فایل صوتی. آی اسپورت رو در حدی ندیده بودیم كه بخوایم واكنش نشون بدیم اما شما قابل احترامید و می تونین فردا ببینین تو سایت. بعد هم یه جوری انتقاد نكنین كه اگر اشتباه كرده بودید نتونین جمعش كنین. ما اونجا نه دایی رو داریم و نه كریمی رو نه قلعه نویی و نه هیچكس دیگه. پول سایت رو از جیب میدیم و محبور نیستیم از كسی حمایت كنیم. برعكس اكثر سایت های كشور. پس اینقدر مطمئن و روی حرف 4تا هوادار ننویسید كه طرفدار علی كریمی هستند. كامنتای سایت آی اسپورت هم نویسنده هاش میذارن كه گفته بود از علی كریمی باج میگیرن. فك كن یكی مثل كریمی یا دایی با این محبوبیتاشون بخوان باج بدن. باور كنین تو سایت ما هم زیاد میان به همكارای سایتای دیگه فحش میدن و منتشر نمیكنیم ولی اونا خودشون تو سایتشون از ما بد میكن و منشتر می كنن و حال میكنن. اینو مطمئنم كه پاچه خارای پژمانن. اما كل كل با اینا ادمو كوچیك میكنه. پس بهتره هركسی كار خودشو بكنه. خواستم بگم وارد بازی اینا نشید همین. این هم یه درددل بود. با سپاس.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها