یک سایت هندی از هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از غایبان نامدار جام جهانی پیش‌رو یاد کرد.
کد خبر: ۶۷۹۵۷۶
علی کریمی یکی از ۱۰ غایب بزرگ جام جهانی

تا شروع رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل تنها 11 روز دیگر باقی مانده است، تورنمنتی که بازیکنان نامداری بنا به دلایل مختلف از همراهی تیم ملی کشورشان بازخواهند ماند. سایت «فِرست پُست» هند در گزارشی جالب اقدام به معرفی 10 بازیکن سرشناسی که از سفر به برزیل باز خواهند ماند، کرده است. یکی از این بازیکنان علی کریمی، هافبک پیشین تیم ملی کشورمان است.

در این گزارش آمده است: کریمی کهنه‌کار همواره از آرزویش برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل با پیراهن تیم ملی کشورش گفته است، این در حالی است که کارلوس کی‌روش هم اغلب در مصاحبه‌هایش از این بازیکن 35 ساله تمجید و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که تا به حال با آنها کار کرده، یاد کرده است.
در ادامه گزارش سایت «فِرست پُست» خاطر نشان شده است: کریمی که یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های کشور ایران به شمار می‌رود در صعود تیم ملی ایران به مرحله پایانی جام جهانی 2014 نقشی تأثیرگذار داشت. او همچنین به عنوان یکی از ناسازگارترین بازیکنان ایران هم معروف است.
انتقادات علی کریمی از فدراسیون فوتبال مورد دیگری بود که در این گزارش بدان اشاره شده و آمده است: در سال 2008 بود که کریمی به صورت علنی بر فدراسیون فوتبال ایران خرده گرفت و انتقاد کرد. پس از کش‌و‌قوس‌هایی که در این بین رخ داد او برای مدتی از تیم ملی ایران به دور بود و سرانجام یک سال پس از جام ملت‌های 2011 آسیا از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شد.
علی کریمی در مرحله پایانی دور انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا که تیم ملی کشورمان سه بازی دیگر پیش‌رو داشت از بازی در تیم ملی ایران اعلام بازنشستگی کرد.
دیگر بازیکنانی که در این گزارش به آنها اشاره شده است عبارتند از: لوکاس نیل استرالیایی، فیلیپه کوتینیو برزیلی، کارلوس توس آرژانتینی، مایکل کریک انگلیسی، لاندون دونووان آمریکایی، ماریو گومس آلمانی، سمیر نصری فرانسوی، گال کلیچی فرانسوی و اشلی کول انگلیسی./تسنیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
علی كریمی یكی از 10 غایب بزرگ تیم ملی ایران هم نیست چه برسه به جام جهانی. بس كنید دیگه اینقدر احساساتی نباشید
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
از بس از علی كریمی شنیدیم دیگه خسته شدیم!در مورد هر كسی كروش اشتباه كرده باشه در مورد ایشان درست عمل كرده است! سرنوشت او را با رحمتی گره نزنید كه دو مقوله جدا از هم است!

نیازمندی ها