بر اثر وزش توفان شدید در ایالت «جارخند» در شرق هند، هفت نفر کشته شدند.
کد خبر: ۶۷۹۴۹۱

این توفان که صبح دیروز شهر رانچی، مرکز ایالت جارخند هند و مناطق حومه آن را درنوردید، باعث سقوط چند تیر برق و صدها درخت شد. توفان دیگر شهرهای ایالت جارخند را نیز درنوردید.

پلیس ایالت جارخند هند درباره تعداد قربانیان این حادثه گفت: یک مرد همراه دو دختر و یک پسرش بر اثر سقوط درخت روی سقف منزلشان کشته شدند و سه عضو یک خانواده نیز بر اثر صاعقه جان باختند./ واحد مرکزی خبر

2 کشته برای یک گوشی تلفن

دو عضو یک خانواده چینی هنگام بیرون آوردن گوشی تلفن همراه از چاه فاضلاب، جان خود را از دست دادند.

مادر و پسر که در حال بیرون آوردن یک گوشی تلفن همراه از چاه فاضلاب بودند، داخل چاه سقوط کرده و جان باختند. همسر این مرد گوشی همراه خود را داخل یک چاه فاضلاب رو باز انداخت و پس از آن مرد برای پیدا کردن گوشی، خود را داخل چاه انداخت. سپس مادر او برای کمک به پسرش وارد چاه شد که او نیز جان خود را از دست داد./ ایسنا

4 کشته و70 ناپدید در سیلاب افغانستان

بر اثر جاری شدن سیلاب در استان تخار در شمال افغانستان چهار نفر کشته و 70 نفر دیگر ناپدید شدند.

سخنگوی استانداری تخار در این باره گفت: بر اثر سیلاب در شهر تالقان مرکز استان تخار، شش واحد مسکونی نیز تخریب شد.

صنعت‌الله تیمور افزود: امدادگران تاکنون 500 خانواده آسیب‌دیده را به مناطق امن منتقل کردند.

این مقام محلی خواستار کمک‌های فوری به سیل‌زدگان استان تخار شد./ واحد مرکزی خبر

پلیس آمریکا مردی را به اشتباه کشت

پلیس مریلند آمریکا، مردی را که یک تفنگ ساچمه‌ای در دست داشت، به گمان داشتن سلاح واقعی به ضرب گلوله کشت.سخنگوی پلیس مریلند با تائید کشته شدن این جوان بیست ساله توسط دو مامور پلیس گفت: آنها تفنگ ساچمه‌ای وی را با یک تفنگ واقعی اشتباه گرفته بودند.

به گفته وی، دو مامور پلیس برای مداخله در یک درگیری لفظی به مجتمع مسکونی در مریلند رفته بودند که چند بار به این جوان اخطار داده و خواستند سلاح را زمین بگذارد، اما وی حاضر نشد تفنگش را روی زمین بگذارد و ماموران وی را با شلیک گلوله کشتند.

ماموران پلیس تا تکمیل تحقیقات درباره این حادثه از کار تعلیق شده‌اند./ ایرنا

5 زخمی از سوی پلیس ناشی

یک پلیس چینی که در کنفرانسی درباره خطر سلاح‌های گرم در مهدکودکی شرکت کرده بود، با تفنگ همراهش که فکر می‌کرد خالی است، پنج نفر را زخمی کرد.

این حادثه در کنفرانسی که به حساس‌سازی در برابر خطر سلاح‌های گرم اختصاص داشت و در مهدکودکی در ژنگژو مرکز استان مرکزی هنان برگزار شد، رخ داد.

پلیس درباره این ماجرا گفت: گلوله‌ای اتفاقی از یک سلاح‌ کمری شلیک شد و به کف‌ سیمانی برخورد کرد و ترکش‌های آن، چهار نفر از والدین و یک کودک را زخمی کرد.

دفتر امنیت عمومی منطقه زنگدونگ شهر ژنگژو بابت این اتفاق از زخمی‌ها، خانواده‌های آنان و مردم عذرخواهی کرد.دو مامور پلیس بازداشت و سه مسئول آنها از جمله معاون رئیس پاسگاه پلیس محلی از کار معلق شدند.

در چین در اختیار داشتن ســلاح بشدت کنترل می‌شود و شهروندان عادی حق حمل سلاح گرم را ندارند./ واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها