مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در امتیازات حساس مسابقه مقابل ایتالیا پر اشتباه کار کردیم و امتیازات ساده ای به حریف دادیم. .
کد خبر: ۶۷۹۰۵۷
معدنی: در امتیازات حساس پر اشتباه کار کردیم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، حسین معدنی پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در لیگ جهانی 2014 اظهار داشت: به عنوان نخستین بازی لیگ جهانی عملکرد بدی نداشتیم اما می دانیم که می توانستیم بهتر از این کار کنیم. به خصوص در مقاطعی از بازی که باید بازی را کنترل می کردیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم.
وی ادامه داد: باید بازیکنان به شرایط لیگ جهانی عادت کنند و در روزهایی که می توانیم به پیروزی برسیم از توانایی های خود بهره ببریم.
معدنی خاطرنشان کرد: در این مسابقه روی سرویس های تیم خود خیلی حساب کرده بودیم اما نتوانستیم در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم و دریافت ایتالیایی ها هم بسیار خوب بود.
وی گفت: بارها به بازیکنان تاکید کرده بودیم که باید به استفاده حریف از جای خالی توجه کنیم اما حساسیت مسابقه باعث شد این مسئله فراموش شود. بازیکنان ایتالیا اسپک های قدرتمندی می زنند و طبیعی است که در مقابل چنین تیمی دفاع کردن و به صورت همزمان پر کردن جاهای خالی بسیار سخت است.
مربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: مطمئنم در بازی بعد، صرف نظر از نتیجه ای که به دست می آوریم، نسبت به این مسابقه بهتر کار می کنیم. باید اشتباهات ساده خود را بر طرف کنیم و امتیازات ساده ای به حریف ندهیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
۰
۰
تیم والیبال ایران غرور هر ایرانی

نیازمندی ها