معاون حقوقی باشگاه استقلال خبر داده که تا چند روز دیگر خبری عجیب درباره شماره 8 سابق استقلال خواهیم شنید.
کد خبر: ۶۷۸۱۸۵
منتظر خبری عجیب درباره مجتبی جباری باشید

به گزارش جام جم ورزشی ، در حال حاضر کمتر کسی است که از اختلاف میان فتح الله زاده و جباری اطلاع نداشته باشد ولی این اختلاف مدت ها بود که پیگیری نمی‌شد و شاید بهتر باشد که بگوییم در حال پاک شدن از ذهن‌ها بود ولی مدیرعامل فصل پیش آبی‌پوشان ول کن این موضوع نیست و حالا با خبر شدیم که روند این پرونده در حال رسیدن به سر منزل مقصود است و شاید ظرف چند روز آینده در این خصوص خبری منتشر شود که اخبار رسانه‌ها را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

وقتی پس از پایان لیگ دوازدهم با وجود قهرمانی استقلال اختلاف نظر جباری و فتح الله زاده به اوج خود نزدیک شد، مجتبی سکوت کرد ولی وقتی جدایی‌اش در استقلال قطعی شد و به سپاهان پیوست، طی چند مرحله مصاحبه‌های بسیار تندی را علیه حاجی انجام داد و به نوعی می‌توان گفت که به مدیرعامل وقت استقلال توهین‌های عجیبی را انجام داد.

جباری ابتدا به این موضوع پرداخت که در نشست با فتح الله زاده می‌خواست مدیرعامل استقلال را با مشت بزند که،‌ معاون باشگاه میان آنها قرار گرفت و این مشت به سینه معاون برخورد کرد.

این اظهارنظر مجتبی مشکل چندانی برای او ایجاد نکرد ولی وقتی خون فتح الله زاده به جوش آمد که جباری مدعی شد، حاجی با پول باشگاه برای خود نشان شوالیه را خریداری کرده است.

پس از این اظهارنظر بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال بلافاصله در دادسرای منیریه، از هافبک طراح آبی‌پوشان شکایت کرد ولی این شکایت ابتدا با ایراداتی از سوی قاضی مواجه شد ولی پس از رفع ایرادات، شکایت دوباره در مرحله اقدام قرار گرفت.

اما در روزهایی که کمتر کسی به یاد داشت که چنین شکایتی مطرح شده بود، محسن بزرگی معاون حقوقی فتح الله زاده پرده از اخبار جدیدی در خصوص این پرونده برداشت.

محسن بزرگی در مورد شکایت فتح الله زاده از جباری می‌گوید: «شاید بسیاری این تصور را داشته باشند که طرح شکایت از جباری از ابتدا کذب بوده است ولی ظرف روزهای آینده اخباری در این خصوص منتشر می شود که باعث تعجب همگان خواهد شد.»

بزرگی ادامه می‌دهد: «من معاون حقوقی باشگاه بودم و بنا به دستور مدیرعامل شکایت از جباری را به جریان انداختم ولی این موضوع یک پرونده شخصی است و اگر فتح الله زاده بخواهد حاضر هستم این شکایت را به عنوان وکیل شخصی او نیز ادامه بدهم. به این دلیل است که به شما اعلام می‌کنم که ظرف روزهای آینده مشکل جدی برای جباری ایجاد می شود.»

وی ادامه می‌دهد: «تا همین چند وقت پیش به خاطر پیش رو بودن جام جهانی و حضور جباری در تیم‌ملی موضوع را پیگیری نمی‌کردیم ولی با توجه به اینکه مجتبی دیگر بازیکن ملی نیست با جدیت بیشتری پرونده را به جریان انداختم و حالا هم این پرونده را به جاهای خوبی رسانده‌ام.»

پس از گفتگو با بزرگی در این مورد با یکی از معاونان فصل پیش فتح الله زاده هم صحبت کردیم که ضمن تایید دستور حاجی مبنی بر پیگیری پرونده شکایت از جباری، مدعی شد که اگر مجتبی یک عذرخواهی در این خصوص می‌کرد، دلیلی نداشت فتح الله زاده شکایت را پیگیری کند ولی حالا مجتبی ظرف روزهای آینده با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و آن وقت همه متوجه می‌شوند که حرف های او خلاف واقع بوده است.(روزنامه نود)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها