ظریف در اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی:

ایران آسایش نتانیاهو را به هم ریخته است

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه با ارسال پیامی، عید مقاومت و پیروزی و سالروز آزادسازی جنوب لبنان را به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان تبریک گفت. به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است:‌ این پیروزی بزرگ در سایه جانفشانی شهدای عزیز مقاومت، پایداری وصف‌ناپذیر ملت لبنان و مدیریت و رهبری بی‌نظیر جنابعالی و دیگر مسئولان فهیم لبنان خلق گردید و نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات ملت‌های مسلمان منطقه و آزادیخواه جهان رقم زد.
کد خبر: ۶۷۷۱۵۸

ایران پیشنهاد آمریکا را رد کرد

سایت مشرق در گزارشی از شنیده‌های خود آورده است که پیشنهاد آمریکا برای بازطراحی رآکتور آب سنگین اراک از دستور کار ایران خارج شده است. علت رد طرح آمریکا این بوده که این کشور تلاش داشت مدیریت فنی و مدت زمان ساخت رآکتور اراک را در اختیار بگیرد. از سوی دیگر، دو کشور روسیه و چین پیشنهاد ساخت رآکتور آب سنگین به ایران را ارائه کرده‌اند که شانس توافق با روسیه بیشتر است.

دلارهای توافق ژنو به ایران رسید؟

در حالی ‌که نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به تسنیم گفته که مسئولان بانک ‌مرکزی می‌گویند یک دلار هم از چهار قسط اول توافق ژنو نتوانستیم برداشت کنیم، امیر عبداللهیان، معاون وزیر خارجه به باشگاه خبرنگاران گفته است: انتقال وجوه توافق شده به حساب بانک مرکزی در حال انجام است. او اضافه کرده است: برخی کشورهای منطقه در انتقال وجوه به حساب بانک مرکزی کشورمان، تلاش و نقش مثبتی ایفا می‌کنند.

مصوبه مجمع تشخیص درباره رسیدگی به دارایی مسئولان

فهرستی از مسئولانی که شامل طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان می‌شوند، منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، کلیات طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در جلسه گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد و در جلسه امروز که بدون حضور رؤسای قوه مجریه و مقننه برگزار شد، ماده یک این طرح بررسی شد و به تصویب رسید.

ماده اول طرح رسیدگی به دارایی مسئولان، جامعه آماری و مقاماتی را که مشمول مصوبه می‌شوند، مشخص می‌کند. این طرح شامل دو بند است. در بند اول و براساس اصل ۱۴۲ به دارایی رهبر انقلاب؛ رئیس‌جمهور، معاونان رئیس‌جمهور و وزیران تصریح شده است و در بند دوم اسامی تعدادی دیگری از مسئولان بلندپایه در 19 گروه آمده است.

خبرگزاری تسنیم، اسامی مقامات و مسئولانی را که مشمول طرح رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان می‌شود، منتشر کرد.

باهنر: تشکیل فراکسیون اعتدال ضرورت ندارد

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس با بیان این‌که تشکیل فراکسیون اعتدال را بعید می‌دانم، به مهر گفت: در حال حاضر فراکسیون‌های مجلس با دولت همکاری‌های خوب و عادلانه دارند؛ البته نظارت‌های عالمانه هم دارند، بنابراین ضرورتی برای شکل‌گیری فراکسیون اعتدال وجود ندارد.

فیلتر اینستاگرام رای نیاورد

با وجود این‌که روز جمعه اعلام شد دادستانی به دلیل یک شکایت خصوصی دستور فیلترینگ اینستاگرام را صادر کرده است، رمضانعلی سبحانی‌فرد، عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از دستور دادستان کل کشور به وزارت ارتباطات مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که احتمالا این موضوع در جلسه هفته آینده کارگروه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، او گفت: در جلسه‌های گذشته کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که برای بررسی فیلترینگ اینستاگرام تشکیل شده بود، در آرای ماخوذه از اعضا برای فیلترینگ این نرم‌افزار تشکیک شد و نتیجه این شد که این نرم‌افزار فیلتر نشد.

جلسات انتخاباتی در محله «ازگل»

در حالی ‌که طی روزهای اخیر خبرهایی درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی اصولگرایان به گوش می‌رسد، سایت مشرق نوشته که شنیده شده جمعی از اصولگرایان که در میان آنها تعدادی از وزیران دولت نهم و دهم به چشم می‌خورند، اقدام به برگزاری جلسات انتخاباتی کرده‌اند. این جلسات در محله ازگل و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تشکیل می‌شود.

پناهیان:‌ ظریف راه رزمندگان را می‌رود

همایش دلاوریم دیروز درحالی در محل لانه جاسوسی سابق برگزار شد که حجت الاسلام پناهیان در این همایش با بیان اینکه خط مقاومت منحصر به جناح خاص نیست، گفت: وزیر امورخارجه کشورمان راهی جز راه رزمندگانمان را نمی رود و به دنبال منافع ملی است. مگر رئیس جمهور از مذاکرات برای چرخش چرخ کارخانه ها حرف نمی زد؟ این چیزی جز منافع ملت نیست.

همزمان وزیر سابق امورخارجه نیز در نشست دیگری گفت: وزیر امورخارجه کشورمان خط قرمزها را می داند چرا که مواضع را مستقیما در جلسات از زبان رهبری می شنود. متکی افزود: تیم هسته ای کشور توانمند است.

مصباح یزدی: برخی خود را همه کاره انقلاب می‌دانند

آیت الله مصباح یزدی در دیداری با اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برخی به قدری به کارخود مغرور شدند که خود را همه کاره انقلاب می‌دانند و معتقدند که اگر آنها نبودند، انقلابی نبود، چون آنها بودند که حتی امام(ره) را برای تصمیم گیری راهنمایی می‌کردند! به گزارش انتخاب، وی افزود: در همین انتخابات اخیر کسانی علیرغم این‌که افراد پاک و مومنی بودند، سخنانی را گفتند و تهمت‌هایی زدند که هیچ توجیه شرعی ندارد و البته هیچ نتیجه‌ای هم نگرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها