مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه رگبار و رعد و برق در20 استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۱۰۸
ادامه رگبار و رعد و برق در 20 استان

احد وظیفه در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت روز دوشنبه در دامنه‌های شرقی البرز،‌ سواحل مرکزی و شرقی خزر، نواحی مرکزی، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور رخ خواهد داد.

به گفته وی، امشب در استان‌های آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان،‌ همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان،‌ گیلان، مازندران و با شدت کمتری در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان،‌ قم و گلستان شرایط یادشده پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت در روز یکشنبه در استان‌های اردبیل، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، گیلان، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و با شدت کمتری در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، یزد و شمال کرمان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ویژگی‌ بارش‌های بهاری که به صورت محلی، شدید و کوتاه مدت است، تصریح کرد: برای پیشگیری از خسارات احتمالی توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها با احتیاط لازم انجام شود و تا حد امکان خودداری شود.

وظیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران نیمه ابری اوایل شب همراه با بارش پراکنده در پاره‌ای نقاط وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 19 و 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها