مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره):

مسافران کارت پرواز خود را از راه دور دریافت کنند

از این پس مسافران خطوط هوایی فرودگاه بین ‌المللی امام خمینی (ره) می توانند از راه دور، صندلی و کارت پرواز خود را ذخیره و دریافت کنند.
کد خبر: ۶۷۷۰۷۸
مسافران کارت پرواز خود را از راه دور دریافت کنند

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از خدمت جدید برای اجرای الکترونیکی تشریفات سفر خبر داد و گفت : سامانه پذیرش مسافر خطوط هوایی به نرم‌افزار نوین مجهز شده است که به مسافر امکان می دهد از منزل صندلی پرواز را ذخیره و کارت پرواز را با چاپگر خانگی دریافت کند.

مرتضی دهقان افزود: سامانه ای راه‌اندازی کرده ایم تا مسافر کارت پرواز را در منزل تحویل بگیرد و اگر مسافر چمدان نداشته باشد، با همان کارت پرواز سفر خود را انجام می دهد و اگر باری داشته باشد، باجه‌ای برای تحویل ان مشخص می شود که سرعت تشریفات را افزایش می دهد.

دهقان گفت :‌ در این سامانه ، از ایران کارت پرواز برای مسیرهای بعدی مسافر صادر می‌شود، تا مسافر در فرودگاه‌های دیگر تا رسیدن به مقصد معطل نشود.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: این طرح 5 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه دارد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه در فرودگاه امام خمینی (ره) سالانه حدود 5 میلیون مسافر جابه‌جا می‌‌شوند، گفت : این فرودگاه بین‌المللی به بیش از 62 مقصد ، پرواز دارد.

دهقان ادامه داد: بیش از‌ 42 خط هوایی داخلی و بین‌المللی در این فرودگاه فعال است و‌ سالانه 5 میلیون مسافر با 28 هزار پرواز جابه‌جا می‌شوند.

وی اعلام کرد : روزانه به طور میانگین حدود 105 پرواز در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می‌شود و در یکی از روزهای دوره نوروز 216 پرواز انجام شد.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) در ادامه گفت: طرح خط لوله انتقال سوخت این فرودگاه در مرحله آزمایش نهایی است و تا دو هفته دیگر بهره برداری رسمی می‌شود. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
من
Germany
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
اول كار انجام بدین بعد اعلام كنید
آخه من چی بگم به شماهااااااا

نیازمندی ها