امیدوارم روزی محبت‌های آنها را با بازگشت به پرسپولیس جبران کنم.
کد خبر: ۶۷۶۹۲۰
مبلغ قرارداد بازیکن پرسپولیس با پدیده مشخص شد

به گزارش جام جم ورزشی ، میلاد غریبی در مورد امضای قرارداد با پدیده مشهد برای فصل آینده لیگ برتر، اظهار کرد: با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده‌ام و مدت آن یک سال خواهد بود. قطعا مشکلی برای پیوستنم به پدیده وجود ندارد و فصل آینده در این تیم توپ خواهم زد. من جلسه بسیار خوبی با مرزبان و مدیر عامل پدیده داشتم که آنها بسیار صمیمانه با من برخورد کردند و کار به گونه‌ای پیش رفت که به مدیر عامل تیم گفتم با هر رقمی که شما موافق باشید حاضرم در پدیده بازی کنم.



بازیکن سابق پرسپولیس با بیان این که مبلغ قراردادش نیز مانند رضا عنایتی، مبلغ 550 میلیون تومان است، افزود: من با پرسپولیس قراردادی یک ساله داشتم اما در صحبت‌هایی که با علی دایی و علیرضا رحیمی داشتم آنها همکاری خوبی با من انجام دادند و مخصوصا از علی دایی بابت موافقت با این انتقال بسیار تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی بتوانم مجددا به پرسپولیس بازگردم و لطف او را جبران کنم.


وی خاطر نشان کرد: همچنین مدیرعامل پرسپولیس نیز در این راه کمک زیادی به من انجام داد. من پیش از این تنها از طریق افرادی مانند یعقوب کریمی با او آشنا بودم، اما یک بار که درباره انتقال با او صحبت کردم او بزرگی کرد و نشان داد که تا چه میزان به فکر امثال من است. کار قشنگ او مطمئنا در ذهن من می‌ماند و ان‌شاءالله در سال‌های آینده لطف او را جبران خواهم کرد.


غریبی درباره شرایط تیم پدیده مشهد نیز گفت: این باشگاه زیر ساخت‌های بسیار خوبی دارد و من بسیار نسبت به موفقیت در این تیم خوش بینم. خودم دوست دارم در پست فوروارد راست در این تیم بازی کنم اما در این باره سرمربی تیم تصمیم گیرنده است.


وی همچنین خبر از مذاکره یونس شاکری، دیگر هم تیمی خود با پدیده مشهد خبر داد و گفت: فکر می کنم انتقال شاکری نیز به پدیده مشهد تمام شده باشد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها