اشک های سرمربی پرسپولیس بر سر مزار عقاب

چگونه علی دایی حرمت ناصر حجازی را نگه داشت؟

علی دایی برای اینکه حرمت مراسم ناصر حجازی را حفظ کند دیر وقت به سر مزار مربی سابقش رفت تا با حضورش میان جمعیت حاضر در مراسم هیاهو و هیجان ایجاد نکند.
کد خبر: ۶۷۶۸۶۷
چگونه علی دایی حرمت ناصر حجازی را نگه داشت؟

سایت جام جم ورزشی - علی دایی عنوان داشته که حضور چهره های مشهور بر سر مزار ناصر حجازی باعث خدشه دار شدن حرمت مراسم سالگرد او می شود چرا که جمعیت حاضر در آنجا به جای اینکه یاد و گرامی ناصر خان را گرامی بدارند به دنبال این هستند که با چهره های مشهوری که به مراسم سالگرد او می آیند عکس یادگاری بگیرند و یا اینکه بر سر او بریزند. این اتفاق دیروز افتاد و جمعیت بسیار زیادی از حاضران در مراسم بر سر احمدرضا عابدزاده، مهدی رحمتی و علی کریمی ریختند و اسباب شوخی و خنده و البته دیگر مسائل بی ربط به مراسم را فراهم کردند. علی دایی که می دانست چه جمعیتی آنجا در انتظار اوست برای احترام به مربی فقید خود در ساعات پایانی روز یعنی زمانی که مراسم تمام شده و تقریبا همه رفته بودند بر سر مزار ناصر حجازی رفت.

شاهدان می گویند علی دایی بر سر مزار حجازی اشک می ریخت و برای او قرآن می خواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
66666666666666
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
درود بر فهم و درك بالای پرافتخارترین و برترین فوتبالیست تاریخ ایران.
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
با سلام.از آقای دایی چنین رفتارهایی را همیشه انتظار داریم.ایشون همیشه در قلب همه ماست.
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
مرسی علی جان
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
بازم شما یه خبر واهی روكاركردید؟! علی دایی اگه نیتش این كاربوده چرا شب قبلش این حركت مدبرانه!!!روانجام نداده؟ مثل این میمونه كه ایشون برای ادای احترام به بازماندگان مرحوم علیرضا سلیمانی ونیز احترام به روح آن مرحوم وهمچنین پیشگیری ازازدحام وهجوم مشتاقان خود،بجای اینكه امروز عصر بین ساعت 4الی5 به مراسم ختم آن مرحوم كه درمسجد جامع شهرك غرب برگزارمیشه نره وبجاش ساعت 11 شب بره جلواون مسجدو واسته زارزارگریه كنه!!!خودتون ازاین خبر خندتون نگرفته؟

نیازمندی ها