کد خبر: ۶۷۵۳۷۵
رضا حقیقی: ملی‌پوشان در دیدارهای بعدی هماهنگ‌تر می‌شوند

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی هنوز به مرحله ایده‌آل خود نرسیده است و جا دارد که به هماهنگی بیشتر برسد و معتقدم در بازیهای بعدی، تیم به شرایط خوبی خواهد رسید و بازیکنان هماهنگ‌تر خواهند شد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون فوتبال، رضا حقیقی ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص بازی تیم ملی ایران برابر بلاروس گفت: این دیدار، سخت بود. بعد از بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری آفریقای جنوبی، این اولین دیدار مهم ما بود و به نظر من بازیکنان در این دیدار عملکرد خوبی داشتند. البته تیم ملی هنوز به مرحله ایده‌آل خود نرسیده است و جا دارد که به هماهنگی بیشتر برسد و معتقدم در بازیهای بعدی، تیم به شرایط خوبی خواهد رسید و بازیکنان هماهنگ‌تر خواهند شد.

وی درباره تیم بلاروس گفت: این تیم بازی خوبی را به اجرا گذاشت. بازیکنان این تیم پاسکاری‌های منظمی داشتند و یکدیگر را خوب در زمین مسابقه پیدا می‌کردند و البته بسیار فیزیکی بازی می‌کردند اما تیم ملی ایران در این دیدار از لحاظ دفاعی بسیار بهتر از بلاروس بود و نگذاشت این تیم به موقعیتی برای رسیدن به گل دست پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
انشالله بعد از جام جهانی بچه ها با هم هماهنگ میشوند!
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
یه زمانی كه خیلی هم دورنبود، قلب تیم ملی یعنی هافبك وسط ،دردست بازیكنی به نام كریم باقری بودكه به جرات میتونم بگم هرفوتبالدوستی بازیش روقبول داشت.ببینین چقدرفوتبالمون ضعیف وخالی ازستاره شده كه رضا حقیقی كه خداوكیلی بازیكنی بسیارمتوسط ومعمولیست شده جانشین كریم بزرگ!!!

نیازمندی ها