وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس طرحی که امسال قرار است اجرا کنیم فرم‌هایی در هنگام ثبت‌نام پیش‌بینی‌شده است که اولیاء در صورت استفاده از امکانات مدارس در روز پنجشنبه، هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند و در این کار هیچ اجباری نیست.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۸
تصمیم والدین برای استفاده دانش‌آموزان از امکانات پنجشنبه های مدارس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی این وزارتخانه از نزدیک با رئیس و کارکنان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

فانی خطاب به رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: این روزها با مدیریت جنابعالی روابط عمومی، علمی و تخصصی مدیریت می‌شود و این مهم، نقطه قوت شما و همکارانتان است.

وی با تأکید بر برخورد هوشمندانه با مسائل و مشکلات افزود: روابط عمومی باید آینده‌نگر، فعال و جریان ساز باشد و تنها به تحلیل آنچه که رخ می‌دهد، قانع نباشد و با اولویت‌بندی، برنامه‌ها و کارهای صورت گرفته را به نحو مناسب اطلاع‌رسانی کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این جمله از مقام معظم رهبری که «کارهایی که ما به دست مردم سپردیم در آن ضرر نکردیم»، اظهار کرد: این سخن تاییدی بر سیاست "توسعه مشارکت‌ها" در آموزش و پرورش است و باید ابعاد آن را برای مردم، خیرین و نیکوکاران باز تعریف و اطلاع‌رسانی کنیم تا در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به تعطیلی پنجشنبه گفت: بر اساس طرحی که امسال قرار است اجرا کنیم فرم‌هایی در هنگام ثبت‌نام پیش‌بینی‌شده است که اولیاء در صورت استفاده از امکانات مدارس در روز پنجشنبه هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند و در این کار هیچ اجباری نیست.

وی با تأکید بر «جریان سازی در روابط عمومی» خاطرنشان کرد: باید وقایع آموزش و پرورش را در طول یک دوره یک ساله آینده نگاری کنیم تا بتوانیم با تحلیل و پژوهش برنامه‌های وزارتخانه، توفیقات بیشتری را کسب کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار از بخش‌های مختلف مرکز اطلاع رسانی بازدید و با کارشناسان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد و با اهدا یک شاخه گل از تلاش‌های آنان در امر اطلاع رسانی و انعکاس اخبار آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها