کد خبر: ۶۷۳۵۸۱
شفاف سازی هزینه‌های تیم های صنعتی در دیدار گودرزی و نعمت‌زاده

در دیدار وزاری" ورزش وجوانان" و "صنعت، معدان و تجارت"، قانونمند کردن، شفاف سازی و مستند کردن قراردادهای تیم های صنعتی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، "محمودگودرزی" وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در دیدار با "نعمت‌زاده"، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص شفاف کردن و مستندسازی هزینه ها و قراردادهای تیم های زیر نظر این وزارتخانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گودرزی در این نشست با تاکید بر حفظ و توسعه تیم های صنعتی، حمایت از باشگاه های فوتبال و دیگر رشته هایی که زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و فعال هستند، را خواستار شد.

درادامه این جلسه نعمت زاده همچنین پرداختن به ورزش حرفه ای سالم را مورد توجه قرار داد و افزود: موارد قانونی را به باشگاه های حوزه این وزارتخانه اعلام کنید تا ما هم پیگیر اجرای مصوبات قانونی باشیم.

در این نشست نصرالله سجادی و امیر رضا خادم معاونین وزارت ورزش و جوانان، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ حضور داشتند.

شفاف و مستندسازی هزینه ها در تیم های حرفه ای و همین طور رعایت چارچوب قانون مصوب در سازمان لیگ فوتبال از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها