مردی که در پی اختلاف بر سر ارثیه فامیلی، با اسید یکی از اقوامش را سوزانده و متواری شده بود، از سوی پلیس آگاهی شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۳۲۲۱
اسیدپاشی بر سر ارثیه فامیلی

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایتی عنوان کرد، شب هنگام زنگ در خانه‌مان به صدا درآمد. برادرم مقابل در رفت و دقایقی بعد صدای کمک‌خواهی او را را شنیده و سراسیمه به خیابان آمده و متوجه شدم به سر و دستان برادرم اسید پاشیده شده بود.

وی افزود: در همان هنگام مردی را دیدم که با انداختن یک بطری روی زمین در حال فرار است. مرد اسیدپاش را تعقیب کردم، اما او در تاریکی شب فرار کرد و من برادرم را به بیمارستان منتقل کردم.

سرهنگ علی صفایی افزود: در پی این حادثه و تحویل بطری اسید بر جای مانده در محل حادثه به پلیس، تحقیقات برای دستگیری اسیدپاش فراری آغاز شد تا این که ماموران در مرحله بعدی تحقیقات متوجه شدند فرد مصدوم بر سر ارثیه فامیلی با یکی از اقوامش اختلاف داشته است.

با به دست آمدن این اطلاعات مرد اسیدپاش تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و به اسیدپاشی به دلیل اختلاف بر سر ارثیه اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای مرد اسیدپاش، تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که هنوز از وضع مصدوم حادثه گزارشی منتشر نشده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها