صدراعظم آلمان و رئیس جمهوری فرانسه در بیانیه مشترکی هشدار دادند در صورت شکست انتخابات بیست و پنجم ماه می در اوکراین، تحریم های بیشتری علیه روسیه اعمال خواهند کرد.
کد خبر: ۶۷۲۴۶۸
هشدار مرکل و اولاند به روسیه

به گزارش رویترز، آلمان و فرانسه از آمادگی خود برای اعمال فشار بیشتر به دولت روسیه در صورت اجرایی نشدن طرح های غرب در اوکراین خبر دادند. "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان و "فرانسوا اولاند" با انتشار بیانیه مشترکی اعلام کردند به نتیجه نرسیدن انتخابات ریاست جمهوری اوکراین در بیست و پنجم ماه می برای روسیه پیامد منفی در بر خواهد داشت.

مرکل در کنفرانسی مطبوعاتی که پس از انتشار این بیانیه برگزار شد به خبرنگاران گفت: اگر انتخابات بیست و پنجم می شکست بخورد، ما آماده اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه ایم. در بیانیه مذکور تاکید شده است به رسمیت شناخته نشدن نتایج انتخابات پیش روی اوکراین موجب بی ثباتی بیشتر این کشور می شود.

مرکل و اولاند تهدید کردند در این صورت بر اساس توافق به دست آمده در نشست شورای اروپا موضوع تحریم های بیشتر علیه روسیه را در دستور کار قرار خواهد داد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خسرو
Netherlands
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
زمستان باید التماس روسها را بكنید , روسها تا زمستان چیزی نمیگن اما زمستان همه تان را به التماس روسیه خواهید افتاد و باید كلی باج و خراج دهید با قیمت بالا , روسیه كشوری است كه از شیر مرغ تا جان آدمیزاد خودكفا است تحریم تاثیری نخواهد داشت , فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه دلقك سیاسی اروپا است , آنگلا مركل می خواهد ادای مردها را در بیاورد , این مركل در حزب كمونیست بود در آلمان شرقی و از شوروی ها خیلی شوروی تر بود حالا ژست سیاستمداران غربی گرفته
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها